لیبرمن: ایران عمق راهبردی حماس و حزب‌الله است/ نتانیاهو نمی‌داند باید چکار کند

تهران-ایرنا- «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی، جمهوری اسلامی ایران را عمق راهبردی حزب‌الله لبنان و جنبش حماس توصیف کرد و از ناتوانی کابینه حاکم بر این رژیم برای شکست دادن رزمندگان مقاومت فلسطین و لبنان انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسبق و رئیس حزب موسوم به «اسرائیل بیتنو» رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه با اشاره تلویحی به ضعف رژیم صهیونیستی در مقابل رزمندگان مقاومت فلسطین و لبنان پس از گذشت ۹ ماه از آغاز جنگ، دست به لفاظی علیه ایران زد و گفت: باید ایران شکست بخورد. بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) فقط وقت تلف می کند و اصلا نمی داند که چه کاری باید انجام دهد.

وی افزود: ایران عمق راهبردی حماس و حزب الله است.

لیبرمن درباره وضعیت نابسامان رژیم صهیونیستی و انزوای بین المللی و محکومیت این رژیم در نهادهای بین المللی، حتی از سوی متحدان تل آویو، گفت: وضعیت ما نظیر وضعیت فردی خون‌آلود در جنگل است که همه بوی خون را حس کرده و به دنبال دریدن ما هستند. همه با ما حمله می کنند؛ حتی آنهایی که نمی خواهند به ما حمله کنند.

به گزارش ایرنا، شکست از مقاومت فلسطین و لبنان، تنش ها بین مقامات رژیم اشغالگر را افزایش داده و مخالفان کابینه حاکم خواستار برگزاری سریع تر انتخابات زودهنگام و برکناری نخست وزیر هستند.

پس از گذشت ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی پس از ۹ ماه به اهداف اعلام شده خود یعنی نابود کردن حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه نرسیده است.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha