انتخاب اصلح رویکرد مردم در انتخابات باشد + فیلم

خمین - ایرنا - نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب اصلح‌ترین فرد به عنوان رئیس جمهور به میزان مشارکت در انتخابات اهمیت دارد که مردم باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

«محمد بیات» روز جمعه بعد از انداختن رای خود در صندوق شعبه مسجد خاتم الانبیا(ص) خمین افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری انقلابی بودن و کارآمد بودن ویژگی‌های نامزد اصلح است.

وی ادامه داد: براساس گزارش‌های رسیده حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکنون نسبت به دوره گذشته بیشتر بوده است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انسجام و وحدت کلمه بیشتر ملت ایران موجب نامیدی دشمنان نظام اسلامی و در راس آنها استکبار جهانی است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که به دلیل شهادت رئیس‌جمهور در سانحه سقوط بالگرد یک سال زودتر از موعد مقرر برگزار می‌شود، پس از حدود یک ماه برنامه‌ریزی فشرده وزارت کشور و ستادهای انتخابات استان‌ها صبح امروز به مرحله پایانی یعنی رأی‌گیری رسید.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی وزارت کشور امروز (جمعه) چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت که مهلت ۱۰ ساعته تعیین شده برای حضور در شعب اخذ رای با نظر وزارت کشور قابل تمدید است.

بنا به اعلام ستاد انتخابات استان مرکزی برای برگزاری انتخابات امروز یک هزار و ۶۸ شعبه ثابت و سیار تدارک دیده شده است که با فعالیت حدود ۱۷ هزار نفر عوامل اجرایی رأی‌های مردم استان را جمع‌آوری می‌کند.

ستاد انتخابات مرکزی واجدان شرایط رای دادن را یک میلیون و ۱۴۶ نفر عنوان کرده است که از این تعداد ۵۰ هزار نفر رای اولی هستند.

شرکت کنندگان در انتخابات باید از بین چهار نامزد حاضر در مرحله نهایی انتخابات یعنی مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف یک نفر را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha