۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۴
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85515737
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده قزوین: نامزدهای جبهه انقلاب عضو یک خانواده هستند

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه انقلاب در هریک از این ستادها عضو یک خانواده بوده و شهادت برای نظام را آرزوی خود می دانند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سالار ولایتمدار (آبنوش) روز جمعه با حضور در ستاد انتخاباتی سعید جلیلی از نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: نامزدهای جبهه انقلاب از سرمایه های نظام اسلامی محسوب می‌شوند که باید به وحدت و انسجام برسند.

وی با نوید انسجام نیروهای انقلاب برای رسیدن به نامزد واحد در انتخابات پیش رو بیان کرد: به امید خدا دلسوزان انقلاب اسلامی در تلاش هستند که این وحدت و انسجام هرچه سریع تر اعلام شود، چراکه هریک از نامزدهای جبهه انقلاب به تنهایی دلسوز نظام هستند.

ولایتمدار بیان کرد: باید دست به دست هم دهیم و از برکت خون شهید رییسی برای ناامیدی دشمن استفاده کنیم، با این نکته که امروز وضعیت مشارکت مردم در انتخابات در حد قابل قبولی است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی فعالیت انتخاباتی را با ارزش عنوان و افزود: تا به امروز همه اتفاقات در طول عمر پربرکت جمهوری اسلامی ایران به برکت امامین انقلاب به اعتلای میهن اسلامی منجر شده است.

ولایتمدار خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، کشور چالش های زیادی را تجربه کرده است، اما عنایت خداوند از همه این چالش ها برای کشور دستاوردهای بزرگی ساخت.

وی به روحیه خستگی ناپذیر شهید رییسی اشاره کرد و یادآور شد: هرچند خدمتگزار بزرگی را در اتفاقات گذشته از دست دادیم، اما هرچه بود همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نباید نگران باشیم و مطمئن باشید که آینده روشن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha