شبکه ارتباطی شعبه‌های اخذ رای اصفهان پایدار است

اصفهان- ایرنا- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اصفهان گفت: شبکه ارتباطی شعبه‌های اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این استان در وضعیت پایدار قرار دارد.

جعفر مطلب‌زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از شروع فرایند رای‌گیری در انتخابات امروز تاکنون مورد خاصی از قطعی شبکه ارتباطی شعبه‌های اصفهان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه احراز هویت رای دهندگان بصورت برخط(آنلاین) و الکترونیکی انجام می‌شود، اظهار کرد: برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم بین بخش های مختلف از جمله مخابرات و ارتباطات سیار از روزهای گذشته برای تامین شبکه ارتباطی پایدار و باثبات در فرایند انتخابات صورت گرفته است.

مطلب‌زاده با اشاره به اینکه همه مسیرهای پشتیبانی شبکه ارتباطی از مدت‌ها قبل کنترل شده است، اضافه کرد: بخش هایی مانند باتری سایت‌های تلفن همراه (BTS) و تامین انرژی سرویس‌های مخابراتی نیز کنترل و اقدامات مورد نیاز انجام شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اصفهان با بیان اینکه نقاط ضعف موجود برای برقراری ارتباط نیز مشخص و برطرف شد، گفت: ۱۰ گروه امروز در سراسر استان شبکه ارتباطی شعبه های اخذ رای را بطور مرتب بررسی و کنترل می‌کنند تا از بروز هرگونه قطعی یا اختلال جلوگیری و مشکلات احتمالی برطرف شود.

مطلب‌زاده ادامه داد: نیروهای بخش های مرتبط مانند مخابرات، ارتباطات سیار، زیرساخت، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی استان اصفهان امروز در آماده‌باش هستند تا در صورت بروز اختلال احتمالی آن را در کوتاهترین زمان برطرف کنند.

وی با اشاره به اتصال تعدادی روستا به شبکه ملی اطلاعات از انتخابات مجلس سال گذشته تا امسال، تصریح کرد: پروژه فیبر نوری استان نیز در بسیاری از مناطق توسعه داشته است.

به گزارش ایرنا، فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت امروز جمعه هشتم تیر همزمان با سراسر کشور در سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی استان اصفهان آغاز شد.

برای این دوره از انتخابات در استان اصفهان بیش از چهار میلیون تعرفه، توزیع و تعداد واجدان شرایط رأی دادن نیز حدود سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha