امام جمعه شیراز: ملت ایران با دل هایی متحد، به کاندیدای مورد نظر خود رای می‌دهند

شیراز - ایرنا – امام جمعه شیراز گفت: امروز به برکت فرهنگ دینی، انتخابات ریاست‌جمهوری کشور با آرامش در حال برگزاری است و هرچند سلیقه‌ها با یکدیگر متفاوت است، اما مردم با دل های متحد، به کاندیدای موردنظر خود رای می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز اظهار کرد: ولایت، همبستگی ملی را تقویت کرده و این مهم باید در برنامه پنجم توسعه نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود:برنامه هفتم توسعه، اهدافی را مشخص کرده تا پنج سال آینده در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشوری اسلامی و پیشرفته داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: ارتقای فرهنگی و اجتماعی کشور یکی دیگر از محورهای برنامه هفتم توسعه است که اهداف کشور برای پیشرفت فرهنگی و اجتماعی را در پنج سال آینده مشخص کرده تا بتوانیم عنوان کشور اسلامی را داشته باشیم.

دژکام اضافه کرد: در این زمینه ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی ضروری است و این امر با تلاش و همراهی پنج ساله ساله مسجد و آموزش و پرورش به دست می‌آید.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: رهبر معظم انقلاب ۱۱ مساله فرهنگی را مشخص کرده‌اند که باید پیشرفت در این زمینه ها در قالب برنامه هفتم توسعه دنبال شود.

دژکام اضافه کرد: ارتقای روحیه مقاومت دیگر سرفصل مد نظر رهبر معظم انقلاب دربیان سیاست‌های کلی است.

او عنوان کرد: ایرانیانی که به پیاده‌روی اربعین می روند، روحیه مقاومت را به عنوان درس فرهنگ حسینی و اسلامی به همه جهان صادر می‌کنند و دشمن ضربه زدن به این روحیه را هدف تلاش های خود قرار داده است.

دژکام با اشاره به همچنین به روز صنعت و معدن در هفته پیش رو، اظهار کرد: فارس از منابع و معادن معدنی و ذخایر گازی بزرگی برخوردار است که مدیران و نمایندگان استان باید بهترین بهره‌برداری را از این ظرفیت‌ها داشته باشند تا به درآمدزایی برای کشور منجر شود.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: در استفاده از این منابع و معادن باید حق بومی گزینی برای مردم استان فارس مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به درپیش بودن روز شورا و شهرداری، گفت: شهرداری‌ دولت محلی است وباید برای رشد و ارتقای مردم شهر بکوشد؛ محله محوری و مسجدمحوری به شکل‌گیری شهر اسلامی کمک می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha