نماینده مردم رزن و درگزین: حضور گسترده در انتخابات منجر به تشکیل دولت قوی می شود

همدان- ایرنا- نماینده مردم شهرستانهای رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده و فعال مردم در صحنه انتخابات منجر به تشکیل دولت قوی با پشتوانه ای مردمی برای حضور فعال در تعاملات بین المللی می شود.

سید ابوالحسن مصطفوی غمام روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: از سال اول پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران همیشه با شرکت در انتخابات سرنوشت خود و کشور را بدون دخالت بیگانگان تعیین کرده است.

وی با اشاره به حادثه شهادت رئیس جمهور و همراهان یادآور شد: انتخابات ریاست جمهوری حداقل باید از ۶ ماه قبل زمینه های برگزاری آن فراهم شود و بستر سازی اجتماعی و فرهنگی آن صورت پذیرد اما با توجه به این حادثه، زمان برگزاری این انتخابات بصورت غیرقابل پیش بینی انجام می شود.

نماینده مردم شهرستانهای رزن و درگزین با اشاره به حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی طی ماههای گذشته، تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه ایران برای اقتدار ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری بصورت فعال شرکت می کنند تا سیاستگذاران عرصه خارجی با پشتوانه هر چه محکمتر بتوانند در میز مذاکرات بین المللی برای دفاع از حقوق کشور و ملت گفت وگو کنند.

وی ادامه داد: مردم انتظار تشکیل یک دولت قوی و کارآمد با کابینه ای از افراد متخصص دارند که بتوانند مشکلات کشور را بصورت تخصصی بررسی کرده و برای آن راهکارهای مناسب ارائه کنند.

مصطفوی غمام بیان کرد: مردم با حضور فعال خود در انتخابات یکی از چهار نامزد ریاست جمهوری را انتخاب می کنند تا آنها بتوانند ریل گذاری خدمت رسانی به مردم را آنگونه که شایسته آنها است، انجام دهند.

وی همچنین بر ضرورت وحدت و اتحاد مردم ایران تاکید و یادآور شد: در گذشته از اختلافات لطمات زیادی خورده ایم و باید تجربه کافی از آنها اندوخته باشیم تا بتوانیم با کنار گذاشتن اختلافات برای پیشرفت و اعتلای کشور روبه جلو حرکت کنیم.

نماینده مردم شهرستانهای رزن و درگزین درباره همکاری مجلس با دولت جدید نیز گفت: مجلس شورای اسلامی خود را دوست و همکار دولت می داند و امیدوار است که از طیف های جدید در دولت حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر بکارگیری نیروهای متخصص و میانه رو گفت: باید از کسانی استفاده شود که همواره از حاشیه های به دور بوده اند و به صورت حرفه ای به کار تخصصی خود می پردازند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز ساعت هشت صبح در هزار و ۳۱۳ شعبه انتخاباتی استان همدان آغاز شد که از این تعداد شعبه اخذ رای ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه نیز سیار هستند.

در شهرستان همدان ۳۲۰ شعبه، ملایر ۱۹۸ شعبه، نهاوند ۱۴۹ شعبه، کبودرآهنگ ۱۴۰ شعبه، اسدآباد ۱۰۴ شعبه، بهار ۱۱۷ شعبه، تویسرکان ۱۰۴ شعبه، رزن ۸۲ شعبه، فامنین ۵۲ شعبه، درگزین ۴۴ شعبه اخذ کار رای گیری از مردم دیار الوند را در انتخابات امروز هشتم تیرماه برعهده دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha