فرمانده پدافند هوایی جنوب: مشارکت در انتخابات باعث اقتدار نظام می‌شود

بوشهر-ایرنا- فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امروز هشتم تیرماه قدرت مردم، نظام و انقلاب را استوار و همچنین دشمنان این مرز و بوم را از دستیابی به اهداف شوم‌شان مایوس می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «امیر سرتیپ دوم کلهری» روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات مظهر اقتدار بین المللی و تعیین کننده قدرت و مقبولیت سیاسی ایران در دنیا و بویژه خاورمیانه است.

وی افزود: در نظام مردم سالاری دینی، نماد حاکمیت مردم انتخابات است و مردم در سرنوشت خود تاثیرگذارند و با یک انتخاب آگاهانه و اصلح باعث افزایش سرعت پیشرفت کشور در همه عرصه علی الخصوص عرصه اقتصاد می شوند.

فرمانده منطقه پدافندهوایی جنوب تصریح کرد: این دوره از انتخابات یکی از سرنوشت سازترین رویدادهای پیش روی انقلاب است که می تواند این انقلاب را به اوج شکوفایی و بالندگی با هماهنگی سایر قوا و مشارکت مردم برساند.

بیشتر بخوانید

فیلم | ادامه راه شهدا با حضور در انتخابات

آغاز فرایند رای‌گیری در ۷۹۰ شعبه استان بوشهر

استقبال بوشهری‌ها از انتخابات مطلوب است

کلهری ادامه داد: نیروهای این منطقه همگام با سایر هم‌وطنان حضوری پرشور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برای مشارکت در تعیین سرنوشت را به ثبت رساندند.

وی اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات نشان از دغدغه‌مندی نسبت به آینده و سرنوشت کشور است که همگان باید در این عرصه عزمی جدی داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha