پرشکوه و بانشاط، توصیف سفیر از مشارکت ایرانیان روسیه در انتخابات

مسکو- ایرنا- "پرشکوه و با نشاط"، توصیف سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو از مشارکت ایرانیان ساکن روسیه و همچنین هموطنان داخل کشور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بود.

کاظم جلالی روز جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ پس از انداختن رأی خود به صندوق شماره یک انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در مجتمع آموزشی پیام امام (ره) مسکو افزود: از همان ساعات اولیه و آغاز رأی گیری، مردم ما پرشکوه در انتخابات شرکت کردند، چه در ۶ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در روسیه و چه در داخل ایران طبق خبرهایی که به دست ما رسید، مردم با نشاط و قوی حضور یافتند تا بالاترین مقام اجرایی کشور را برای مدت چهار سال انتخاب کنند.
سفیر ایران در روسیه گفت: در مسکو، شهرهای سن پترزبورگ، آستراخان، کازان و دو شعبه سیار در بنادر دریایی آستراخان و چباکساری جمهوری چواشیا، حضور نسل جوان و دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در دانشگاه های روسیه در انتخابات پررنگ بود.

صف رای‌دهندگان در مسکو طولانی تر شد
گزارش ساعت ۱۷ روز جمعه هشتم تیرماه خبرنگار ایرنا از شعبه اخذ رأی در مسکو حاکی از طولانی تر شدن صف رأی دهندگان در انتخابات است.
دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های مسکو به دلیل حضور در امتحانات پایان ترم از حوالی عصر جمعه به وقت محلی پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند و بدین ترتیب به تعداد رای دهندگان اضافه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha