۵۵ شعبه اخذ رأی جمع آوری آرای مردم شهرستان ایوان را برعهده دارند

ایلام - ایرنا - فرماندار شهرستان ایوان گفت: ۵۵ شعبه اخذ رأی از صبح امروز تاکنون در حال جمع‌آوری آرای مردم این شهرستان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

"حجت‌الله اکبری" روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: از این تعداد ۴۰ شعبه در شهر ایوان شامل ۲ شعبه ثابت روستائی، ۲۶شعبه ثابت شهری و ۱۲شعبه سیار قرار دارد.

وی شعب شهر زرنه ایوان را نیز ۱۵ شعبه عنوان کرد و ادامه داد: از این شمار پنج شعبه ثابت و ۱۰شعبه نیز سیار است که همچنان کار جمع‌آوری آرا مردم را بر عهده دارند.

فرماندار ایوان بیان کرد: انتخابات با امنیت کامل در این شهرستان در حال برگزاری بوده و تاکنون هیچگونه تخلف انتخاباتی مشاهده و گزارش نشده است.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح ۶۳۳ شعبه اخذ رأی شامل ۱۸۷ شعبه سیار و ۴۴۶ شعبه ثابت در هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار می‌شود.

۳۴۴ شعبه در مناطق شهری و ۲۸۹ شعبه در مناطق روستایی امروز میزبان حضور باشکوه مردم استان در پای صندوق‌های رأی است و در هر فرمانداری و بخشداری مستقل سطح استان یک هیات اجرایی شامل ۱۳ نفر تشکیل شده است.

در استان ایلام ۳۰ هیئت اجرایی در ۳۰ حوزه انتخابیه وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در سطح شهرها و بخش‌های مستقل استان شامل (۱۲ شهرستان و ۱۸ بخش) بر عهده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha