حضور مردم در شعب اخذ رای مشهد افزایشی است

مشهد-ایرنا- رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: روند حضور مردم مشهد در شعب اخذ رای در هوای خنک شبانگاهی افزایشی است، شعبه‌های اخذ رای حرم مطهر رضوی، حاشیه شهر و ییلاقات مشهد نظیر طرقبه شاندیز همچنان شلوغ و پر ازدحام است.

سید هادی طباطبایی شامگاه جمعه در نشست خبری در ستاد انتخابات استانداری خراسان رضوی افزود: زمان برگزاری انتخابات طبق قانون ۱۰ ساعت و از ساعات ۸ تا ۱۸ روز جمعه است که قابلیت تمدید آن تا ساعت ۲۴ وجود دارد و تاکنون تا ساعت ۲۲ تمدید شده است.

وی اظهار کرد: هزار و ۵۹ شعبه اخذ رای سیار در استان خراسان رضوی فعال بوده اند و از ساعت هشت صبح امروز طبق هماهنگی های انجام شده به مراکز جمعیتی اعزام شده‌اند.

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی حضور افراد غیر مسوول در برخی شعب اخذ رای را از جمله نواقص احتمالی فرآیند رای گیری عنوان کرد و افزود: مساله حضور برخی افراد غیرمسوول در برخی شعب پیگیری شد و افرادی باید در شعب حضور داشته باشند که هویت آنها محرز شده و مجوز قانونی داشته باشند.

طباطبایی همچنین در خصوص شمار رای دهندگان در استان خراسان رضوی گفت: از اصحاب رسانه می خواهیم به ما مهلت دهند تا پس از تجمیع آرا در فرصت کافی و بدون ایجاد هر نوع شائبه احتمالی آمار با دقت در زمان معین ارائه شود.

خراسان رضوی با حدود هفت میلیون نفر جمعیت افزون بر چهار میلیون و ۹۰۰ هزار واجد شرایط رای دادن دارد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای ۳۴ شهرستان خراسان رضوی در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha