خطه خورشید بار دیگر حماسه آفرید+ فیلم

مشهد- ایرنا- همزمان با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور، مردم خطه خورشید در مشهدالرضا(ع) و سایر شهرستان‌های استان خراسان رضوی با حضور در شعب اخذ رای، مشارکت حداکثری خود را به نمایش گذاشته و با نقش آفرینی در تعیین سرنوشت کشور خود، حماسه آفریدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرآیند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸۴ حوزه انتخابیه خراسان رضوی، از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

مردم شهر مشهد و سایر شهرستان های استان خراسان رضوی از ساعات ابتدایی آغاز رای گیری با حضور پر شور خود به پای صندوق های رای آمدند و مشارکت حداکثری را برای تعیین سرنوشت کشور رقم زدند.

گوشه ای از حماسه آفرینی مردم خراسان رضوی به روایت تصویر و فیلم از شهرستان‌های مختلف این استان در این گزارش ارائه می‌شود.

حسین امامی راد نماینده مردم چناران، طرقبه شاندیز و گلبهار در مجلس شورای اسلامی امروز در شعبه اخذ رای واقع در مسجد خاتم الانبیا(ص) در محله حاجی نصیر شهرستان چناران حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت.

مردم چناران نیز با حضور در شعب اخذ رای واقع در مسجد امام رضا(ع) این شهرستان و نیز در مدرسه سمیه شهر سیدآباد شهرستان چناران مشارکت خود را به نمایش گذاشتند.

مردم شهرستان طرقبه- شاندیز نیز برای شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شعب اخذ رای شهید فتحی ۲ ، شعبه ۲۱ روستای دهنو و شعبه اخذ رای شماره ۱۱ واقع در مسکن مهر و مسجد جامع این شهرستان حضور یافتند.

مادر دارای فرزندان سه قلو که برای شرکت در انتخابات به شعبه اخذ رای شماره ۱۱ واقع در مسکن مهر شهرستان طرقبه- شاندیز مراجعه کرده بود به خبرنگار ایرنا گفت: با وجود شرایط سخت، تا زنده ایم پای انقلاب هستیم.

حضور مردم فریمان در شعب اخذ رای واقع در روستاهای گرمه، آبکوه، یحیی آباد، قلعه نو و شعبه شماره ۲۵ واقع در مدرسه بلال در محله شریف آباد شهر فرهادگرد این شهرستان

امام جمعه شهرستان بردسکن نیز با حضور در شعبه اخذ رای تکیه حضرت علی اصغر(ع) این شهرستان رای خود را در صندوق اخذ رای انداخت.

حضور مردم نیشابور و فرمانده بسیج سپاه نیشابور در شعبه اخذ رای شهرستان نیشابور

حضور مردم بجستان و مادر شهید علی بوری در شعبه اخذ رای شماره ۶ 

حضور پرشور مردم مشهد در شعب اخذ رای ۸۴۳ واقع در هنرستان سید جمال‌الدین اسدآبادی، شعبه اخذ رای ۸۴۱ واقع در دبستان بعثت، شعبه اخذ رای ۸۴۵ واقع در مدرسه شاهد مهدیه و شعبه اخذ رای دبیرستان رودکی 

چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی مستقر شده که سه هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت، هزار و ۵۹ شعبه سیار و همچنین ۲ هزار و ۸۲۱ شعبه شهری و هزار و ۷۴۶ شعبه ویژه مناطق روستایی است.

خراسان رضوی با حدود هفت میلیون نفر جمعیت افزون بر چهار میلیون و ۹۰۰ هزار واجد شرایط رای دادن دارد. چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای ۳۴ شهرستان خراسان رضوی در حال برگزاری است.

چهار میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در خراسان رضوی واجد شرایط رای دادن هستند و چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در جای جای خراسان رضوی مستقر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha