عضویت استاد دانشگاه شریف در هیات‌تحریریه نشریه انجمن شیمی آمریکا

تهران- ایرنا- علیرضا مشفق استاد دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف به عضویت هیات تحریریه نشریه مهندسی فناوری محیط‌زیست (ACS ES&T Engineering) از انتشارات انجمن شیمی آمریکا درآمد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه صنعتی شریف، این مجله بین المللی از انتشارات انجمن شیمی امریکا (ACS) است که در زمینه‌های علوم و فناوری محیط زیست به ویژه تحقیقات و نوآوری در حوزه فوتوکاتالیست ها و مواد نیمه رسانای مناسب در واکنش‌های شیمیایی بر روی سطوح جامدات همچنین بهبود خواص ساختاری و الکترونیکی مواد و مطالعات سینتیک و مکانیزم واکنش‌های شیمیایی فعالیت می‌کند. ضریب تاثیر فعلی این مجله ۷.۴ است و در چارک اول مجلات هم گروه خود قرار دارد.

عضویت استاد دانشگاه شریف در هیات تحریریه نشریه انجمن شیمی آمریکا

استاد فیزیک در دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف است و پیش از این نیز موفق شده بود با همکاری جمعی از پژوهشگران دانشگاه‌های شریف و تهران با حل یک مساله چالشی چندین ساله، مقاله خود را در مجله مروری «فیزیک کاربردی» (Applied Physics Reviews) منتشر کند.

این مقاله با عنوان توصیف تراوش گرما و الکتریسیته در قالب یک نظریه واحد جهان‌شمول و ساخت نسل جدیدی از مواد مرکّب پیشرفته، با حل نظری و تجربی یک مساله چالشی چندین ساله در مورد تراوش گرما و الکتریسیته در مواد مرکّب (کامپوزیت)، اکنون نوید نسل جدیدی از مواد پیشرفته سبک‌وزن با رسانندگی الکتریکی و گرمایی بالا را می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha