ایرانیان با حضور کم نظیر در سرزمین مقدس ائمه،برگ زرینی بر افتخارات خود افزودند

تهران-ایرنا- سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، عنوان داشت: بار دیگر شاهد حضور کم‌نظیر ایرانیان در انتخابات ریاست‌جمهوری در سرزمین مقدس ائمه (ع) در کنار هموطنان داخل کشور بودیم که برگ زرینی بر افتخارات خود افزودند.

به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا، محمد کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد پایتخت کشور عراق در حساب شخصی خود در فضای مجازی نوشت: از همه هموطنان مقیم و زائرین عزیزی که امروز با مشارکت حداکثری در ۲۴ شعبه سراسر عراق حماسه‌ دیگری آفریدند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: امروز بار دیگر شاهد حضور کم‌نظیر ایرانیان در انتخابات ریاست‌جمهوری در سرزمین مقدس ائمه (ع) در کنار هموطنان داخل کشور بودیم که برگ زرینی بر افتخارات خود افزودند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «آل صادق سفیر ایران در عراق» روز گذشته در گفت‌وگوی زنده‌ای که با اعضای ستاد انتخابات خارج از کشور عنوان داشت: در عراق در دو حوزه و ۲۴ شعبه اخذ رأی ایرانی‌ها صورت می‌گیرد. وی گفت:۱۴ شعبه ثابت و ۱۰ شعبه سیار در کشور عراق مستقر شده است.

سفیر کشورمان با اشاره به اینکه در اغلب شعب مشارکت خیلی خوبی را شاهد هستیم ادامه داد: در حوزه کربلا سیل بزرگ زائرین در این انتخابات شرکت داشتند به طوری که شعبه اخذ رأی کربلا درخواست تعرفه مازاد داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha