انتخابات ریاست جمهوری در ایلام بدون هیچ مشکل امنیتی برگزار شد

ایلام - ایرنا - دادستان ایلام گفت: فرایند رأی گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان باوجود تمدید مکرر زمان رأی گیری، بدون هیچ مشکل امنیتی در سطح استان برگزار شد.

"عبدالوهاب بخشنده" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: باتوجه به تدابیر و تمهیدات امنیتی اندیشیده شده، موردی از مشکلات خاص امنیتی یا اخلال در فرایند انتخابات در سطح استان مشاهده و گزارش نشد.

وی افزود: موارد جزئی از جمله تلاش هواداران در اطراف برخی شعب برای ترغیب رأی دهندگان به نامزد مورد نظرشان بود که این تخلفات جزئی نیز با تذکر و ارشاد مدیریت شد.

بخشنده یادآور شد: رای گیری در نقاط مختلف استان از همان ساعات ابتدایی تا پاسی از شب که ادامه داشت، در امنیت و آرامش و بدون چالش و مشکل خاصی برگزار شد.

وی تاکید کرد: بعد از اتمام زمان رأی گیری و آغاز شمارش آرای شعب در سطح استان، نظارت ها بر صحت شمارش آرای ماخوذه نیز ادامه داشته است.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح ۶۳۳ شعبه اخذ رأی شامل ۱۸۷ شعبه سیار و ۴۴۶ شعبه ثابت در هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزارشد.

۳۴۴ شعبه در مناطق شهری و ۲۸۹ شعبه در مناطق روستایی دیروز میزبان حضور باشکوه مردم استان در پای صندوق‌های رأی بود.

در هر فرمانداری و بخشداری مستقل سطح استان یک هیات اجرایی شامل ۱۳ نفر تشکیل شده است.

در استان ایلام ۳۰ هیات اجرایی در ۳۰ حوزه انتخابیه وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در سطح شهرها و بخش‌های مستقل استان شامل (۱۲ شهرستان و ۱۸ بخش) بر عهده داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha