امکان استفاده تهرانی‌ها از اماکن تفریحی شهرداری با تخفیف ویژه فراهم است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران با بیان اینکه همه اماکن تفریحی متعلق به شهرداری تهران مشمول تخفیفات تابستانه است، گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده؛ امکان استفاده تهرانی‌ها از این اماکن تفریحی با تخفیف ویژه و ارزان فراهم شده است.

سیداحمد علوی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پایتخت نشینان می‌توانند در صورت تمایل در ایام تابستان، برای پر کردن اوقات فراقت خود و خانواده‌هایشان از امکانات ویژه و تخفیفات اعلام شده بهره مند شوند.

وی افزود: درحال حاضر شرایط و میزان نرخ تخفیف هر یک از اماکن تفریحی متعلق به شهرداری تهران در جدولی تعیین شده است؛ مشخص شده که چه اماکنی در چه روزهایی شامل نرخ تخفیف هستند و شهروندان می‌توانند با مراجعه به این جدول، اماکن تفریحی خود را مشخص و با تهیه بلیت در این اماکن بهره مند شوند.

امکان استفاده تهرانی‌ها از اماکن تفریحی شهرداری با تخفیف ویژه فراهم است

گردشگری تابستانه از سرای محلات

وی از دیگر برنامه‌های تابستانه را گردشگری از طریق سرای محلات عنوان کرد و گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای تابستان تدارک دیده شده که قرار است از طریق سرای محلات به اجرا گذاشته شود طبق برنامه ریزی؛ قرار است هزینه مقاصد گردشگری و نیز ایاب و ذهاب این مقاصد توسط شهرداری تهران تامین شود و مابقی هزینه را خود شهروندان بپردازند.

امکان استفاده تهرانی‌ها از اماکن تفریحی شهرداری با تخفیف ویژه فراهم است

مساجد و مدارس یکی می‌شوند

علوی با بیان اینکه مساجد و مدارس در تابستان اردوگاه تابستانه می‌شوند، افزود: ۳۵۰ مدرسه و مسجد قرارگاه اردوگاهی تابستانه می‌شوند تا دوره‌های اردوگاهی اوقات فراغتی را که مساجد برای شهروندان تدارک دیده‌اند در فضای مدارس که در تابستان تعطیل هستند برگزار کنند و این گونه ارتباط مساجد و مدارس حفظ می‌شود.

رییس کمیته گردشگری شورای شهر همچنین تاکید کرد: برنامه شادی و نشاط که در بوستان‌ها اجرا می‌شود در ایام تابستان همواره برقرار خواهد بود.

امکان استفاده تهرانی‌ها از اماکن تفریحی شهرداری با تخفیف ویژه فراهم است

مطالبه شهروندان از اماکن ورزشی در تابستان بالاست

علوی با بیان اینکه مطالبه شهروندان در استفاده از اماکن ورزشی در ایام تابستان بیشتر می‌شود، افزود: برای استفاده بهتر شهروندان از اماکن ورزشی شهرداری و نیز کاهش هزینه‌ها؛ برنامه ریزی شده تا شهروندان و بویژه دانش آموزان بتوانند در سایت قهرمان شهر نام نویسی کنند، داخل این اماکن آموزش ببینند و با رقابتی که صورت می‌گیرد استعدادهایشان کشف شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha