عضو شورای شهر تهران:‌ تکمیل طرح‌های نیمه تمام باید اولویت دولت چهاردهم باشد

بجنورد- ایرنا- عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: رییس دولت چهاردهم باید استاد تکمیل طرح‌های نیمه تمام باشد تا جان دوباره ای به این طرح ها ببخشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار ناصر امانی چهارشنبه شب در همایش بزرگ حامیان دولت خدمت و پیشرفت در ستاد مرکزی دکتر محمد قالیباف در استان خراسان شمالی اظهار کرد: محمدباقر قالیباف بسیاری از طرح های بزرگ نیمه تمام از جمله بزرگراه ها، مترو، برج میلاد و سایر طرح های نیمه تمام را در شهر تهران در دوران خدمتش به سرانجام رساند و اگر طرحی به دلایلی با تاخیر به بهره برداری می رسید روز شمار منفی داشت و از مردم عذرخواهی می کرد.

وی با با بیان اینکه قالیباف رییس جمهور بالفعل است افزود: وی رییس جمهوری قوی، مقتدر و کار بلد خواهد شد که به تمامی مسایل کشور احاطه خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر گفت: محمدباقر قالیباف در دوران خدمتش همیشه پای کار و مرد عمل بودند و این را ثابت کرده اند.

وی افزود: برخی از نامزد های این دوره از انتخابات در هشت سال جنگ حضور داشتند اما هیچ کدام از آنان همچون قالیباف حضور چشمگیری نداشتند، وی علاوه بر اینکه تا پایان جنگ در جبهه ها حضور داشت بعد از جنگ نیز در مناطق جنگی مسوولیت داشت.

امانی تصریح کرد: حضور چشمگیر قالیباف در هشت سال جنگ تحمیلی کارنامه بزرگی برای وی است و حتی ایشان در سخت ترین عملیات ها غرورآفرین بودند و به نوعی خط شکن بودند.

وی اظهار کرد: با وجود اینکه قالیباف در مسوولیت های مختلف کارنامه دارند اما تنها کارنامه دوران دفاع مقدس آن کفایت می کند ، کدام رییس جمهوری کشوری چنین کارنامه ای دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: قالیباف فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان یکی از برگ‌های زرین دوران خدمت خود را در کارنامه دارد که طرح های زیادی ایجاد و افتتاح شد و اکنون نیز این قرار گاه، کارهای بزرگی در کشور بر عهده دارد.

وی گفت: اگر اکنون به پیشرفت های نظامی دست یافته ایم بسیاری از آنان در دورات خدمت قالیباف بود، در دوران خدمت وی در نیروی هوایی اقدامات و گام های اساسی در کشور در خصوص تجهیز امکانات نظامی به ویژه موشکی انجام شد.

امانی اظهار کرد: قالیباف به پلیس آبرو داد و نیروها را به امکانات به روز و مدرن تجهیز کرد که در این خصوص گام های بزرگی برداشته شد.

وی تصریح کرد: قالیباف به برنامه توسعه هفتم احاطه کامل دارد و به قول خودش با این برنامه زندگی کرده است و اکنون تنها آماده اجرا است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اگر مردم قالیباف را انتخاب کنند کشور رو ریل خواهد بود گفت: وی کارنامه و برنامه خود را به مردم ارائه داده است و مردم به عملکرد وی واقف هستند.

وی افزود: امروز کشور به سخنران، استاد دانشگاه و نظریه پرداز نیاز ندارد بله به مدیری اجرایی، کار بلد، قاطع، کار درست و قوی نیاز دارد تا گام های بزرگی برای کشور بر دارد .

امانی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی ها به جای اینکه از کارنامه و برنامه خود دفاع کنند به سیاه نمایی و تخریب می پردازند.

وی به وضعیت اقتصادی کنونی، تورم، گرانی، حقوق پایین برخی از اقشار و سایر مشکلات جامعه اشاره ای کرد و گفت: این مشکلات ناشی از عملکرد دهه ۹۰ است که فقط حرف زدند و عملی نداشتند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران و مشاور عالی خاطر نشان کرد: قالیباف قول هایی به مردم داده است و ضمانت اجرای آنان را نیز بیان کرده است که از جمله این قول ها کاهش تورم و افزایش حقوق ها ، اختصاص یک قطعه زمین به تمام کسانی که هیچ زمینی دریافت نکرده اند است.

وی گفت: متاسفانه جوانانی در روستا زندگی می کنند که برای سکونت باید زمین خریداری کنند، دست منابع طبیعی و آبخیزداری و جهاد کشاورزی را در این خصوص کوتاه خواهیم کرد.

وی در بخشی از سخنانش به دوران خدمت قالیباف در شهرداری اشاره ای کرد و افزود: وی برای تمامی پرسنل شهرداری مسکن ساخت که این را یک افتخار برای خود می داند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه قالیباف به زندگی شخصی هیچ نامزدی وارد نشده است اما متاسفانه برخی ها زندگی شخصی ایشان را شخم زده اند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

رئیس‌جمهور پیشین ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از افتتاح سد قیزقلعه سی در منطقه خداآفرین آذربایجان شرقی در سانحهٔ سقوط بالگرد به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha