قدردانی استاندار خراسان شمالی از مشارکت بالای مردم در انتخابات

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی در اطلاعیه ای از مشارکت بالای مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد و و گفت: این حضور ضمن حفظ استقلال سیاسی کشور موجب یأس دشمنان شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در این اطلاعیه با قدردانی از مردم خراسان شمالی که در فصل کار در انتخابات شرکت و مشارکت بالایی را ثبت کردند قدردانی و می افزادی: این رویداد سیاسی به رغم اینکه در فصل اوج کاری مردم این خطه برگزار شد باز هم مشارکت نسبی بالا را شاهد بودیم.

در این اطلاعیه آمده است: عوامل دخیل در اجرا و نظارت از جمله حافظان امنیت و سلامت انتخابات نیز که با زحمات شبانه روزی زمینه این حضور و مانور سیاسی مهم را فراهم کردند شایسته قدردانی می شود.

- نتایج نهایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان خراسان شمالی و میزان کسب آرای هر کدام از کاندیداها در استان به شرح زیر اعلام شد:.

- مسعود پزشکیان: ۱۱۵ هزار و ۶۹۷ نفر

- سعید جلیلی : ۱۱۵ هزار و ۶۷۲ نفر ۷۲

- محمد باقر قالیباف : ۷۲ هزار و ۴۲۳ نفر

- مصطفی پورمحمدی : ۲ هزار و ۷۶۲ نفر

به گزارش ایرنا، رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در یکهزار و ۵۸۰ نقطه شهری و روستایی خراسان شمالی برگزار شد که ستاد انتخابات در استان ۶۳۰ هزار نفر واجد شرایط اعلام کرد.

برای انتخاب نهمین رییس جمهور کشور ۹۲۷ شعبه اخذ رای شامل ۴۳۲ شعبه شهری و ۴۹۵ شعبه روستایی در سراسر خراسان شمالی برپا شده که از این تعداد ۶۱۳ شعبه ثابت و مابقی سیار بود.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha