نماینده بجنورد: مردم ما همیشه پای ارزش ها خود ایستاده است

بجنورد - ایرنا - نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما همیشه پای ارزش های خود ایستاده و در عرصه انتخابات که تعیین کننده سرنوشت کشور است نیز حضور همیشگی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی شهریاری دوشنبه شب در همایش ورزشکاران حامیان مسعود پزشکیان در ستاد مرکزی استان خراسان شمالی، اظهار کرد: مردم میهن اسلامی ما امروز با وجود شرایط حساس کشور و تبلیغات منفی و حتی تهدیدآمیز، در صحنه مهم و سرنوشت ساز سیاسی خود یعنی انتخابات ریاست جمهوری حضور و مشارکت گسترده ای خواهد داشت.

وی بر رعایت عدالت در انتخابات تاکید کرد و افزود: در دوران تبلیغات نباید از امکانات، تجهیزات سازمان ها و اداره ها به نفع نامزدی استفاده کرده و یا از عناوین دولتی سوءاستفاده کنیم.

نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان تصریح کرد: امروز مردم خود متوجه هرگونه سوء استفاده از امکانات و تجهیزات اداره ها و سازمان های دولتی خواهند شد، تا جایی که این شیوه های نادرست در نهایت نتایج معکوسی هم به دنبال خواهد داشت.

وی بر حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد و افزود: اکنون باید همه نسبت به سرنوشت کشور خود حساس باشند و فردی را برای ریاست جمهوری آینده خود انتخاب کنند که بتواند مشکلات و چالش های کشور را برطرف کند.

شهریاری با اشاره به اینکه مردم این روزها با مشکلاتی از جمله گرانی و افزایش قیمت ها، بیکاری و سایر مشکلات اقتصادی مواجه هستند، تاکید کرد: امروز بایستی نامزدی را انتخاب کنیم که بتواند علاوه بر رونق بخشیدن به کسب و کارها، نسبت به ایجاد اشتغال و در نهایت افزایش صادرات اقدامات اساسی را به عمل آورد.

به گفته این نماینده مجلس، اگر در حوزه ریاست جمهوری انتخاب درستی نداشته باشیم، مشکلات موجود را باید چندین سال تحمل کنیم.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری جمعه هفته جاری /۱۵ تیرماه/ همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha