۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۸
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85523943
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۷۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری برای احیای واحدهای راکد در زنجان انجام شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از رتبه دوم استان در احیای واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: سال گذشته ۷۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری برای احیای صنایع راکد در زنجان انجام شد.

مجید گلشنب منفرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:‌ استان زنجان در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی در سال گذشته عملکرد موفقی داشت و شاهد سرمایه گذاری 60 میلیون دلاری در استان بودیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته با جذب ۱۹ همت سرمایه گذاری، هدفگذاری ۱۰.۹ درصدی رشد بخش صنعتی استان محقق شد، اظهار داشت: توسعه و توازن اقتصادی در سطح استان، گسترش صنایع کم آب‌بر، توسعه صنایع مادر و ایجاد زنجیره تامین و تولید از اولویت های توسعه صنعتی در زنجان است و جذب سرمایه گذاری ها با در نظر گرفتن این اولویت ها دنبال می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: علاوه بر دغدغه افزایش سرمایه گذاری، تنوع در سرمایه گذاری ها نیز برای ما مهم است و این موضوع هم مورد توجه قرار دارد.

گلشنی منفرد افزود: بر اساس سند توسعه صنعتی استان زنجان امسال هم برای بخش صنعت رشد ۱۰ درصدی هدفگذاری شد و برای این منظور جذب ۱۴۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در دستور کار قرار گرفته است.

استان زنجان بیش از یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد و در زمان حاضر ۴۸ هزار و ۵۰۰ نفر در واحدهای صنعتی استان مشغول به کار هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha