منتخبان رویداد کسب و کارهای بومی و غذاهای سالم محلی در سیستان و بلوچستان تجلیل شدند

زاهدان - ایرنا - منتخبان نخستین رویداد کسب و کارهای بومی و غذاهای سالم محلی سیستان و بلوچستان توسط مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرکل دفترامور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان روز شنبه در این مراسم گفت: این رویداد با اهتمام مرکز نوآوری دانشگاه و مجموعه دهستان و با هدف نزدیک شدن و برقراری ارتباط علمی میان دانش آموختگان دانشگاهی با اساتید تجربی در هر حوزه برگزار شد تا دانشجویان از محیط صرف دانشگاهی و علمی خارج شده و در فضای میدانی نیز حضور داشته باشند.
زهرا ابراهیمی تاکید کرد: همچنین جلب توجه ایده پردازان به حوزه صنایع خلاق، خلق ثروت از طریق نوآوری، توسعه مراکز نوآوری با جامعه، ایجاد فضای رقابتی به منظور توسعه و فروش، شناسایی طرح های خلاق، افزایش مشارکت نیروهای ایده پرداز و نیز اشتغالزایی از دیگر اهداف برگزاری این رویداد در استان بود که با ثبت نام ۱۵۰ نفر در قالب ۳۰ ایده در محل خانه خلاق و نوآوری دانشگاه در بخش‌های سفال، حصیر، پارچه بافی، قالی بافی، سوزن‌دوزی و چوب و معرق با حضور اساتید هر حوزه و دانشجویان و علاقه‌مندان برگزار شد.
وی بیان کرد: در این جشنواره ابتدا اساتید بخش‌های مختلف، آموزش‌های لازم را به علاقه‌مندان و شرکت کنندگان ارائه داده و سپس کارگاه‌های ایده‌پردازی برگزار و در مرحله نهایی با مشورت داوران و اساتید برگزیدگان انتخاب شدند.
مدیر کل دفترامور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: طراحی محصول، نحوه ارائه به بازار، راه حل به مشتری، زنجیره تامین،پروسه تولید، بسته بندی،بازاریابی و فروش از مهمترین فرآیندهای برگزاری این رویداد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha