امام جمعه شهرکرد: یک‌بار دیگر در جمعه پیش رو باید به سوی صندوق‌های رای شتافت

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در کشور گفت:اکنون که انتخابات به دور دوم رفته است، در جمعه پیش رو یک‌بار دیگر باید سوی صندوق‌های رای شتافت و از هم‌اکنون مهیا شده و با خدای خود عهد می‌بندیم که از هیچ وظیفه‌ای به ویژه این وظیفه مهم انتخاباتی شانه خالی نکنیم.

به گزارش ایرنا به نقل از دفتر امام جمعه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز شنبه در پیامی افزود: هشتم تیرماه یکی دیگر از آزمون‌های الهی توسط امت اسلامی و انقلابی ایران رقم خورد و عرصه‌ای انگیزه‌مند از وظایف سیاسی اجتماعی را در منظر قرار دادند.

در ادامه این پیام آمده است: همگان فهمیدند که سالم‌ترین انتخابات و آزادترین رای‌گیری در نظام جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد و آن همه تهمت‌ها و دروغ‌پردازی‌ها در شان این نظام مقدس نیست.

وی تاکید کرد: فارغ از نتیجه انتخابات، آنچه توجه همگان را جلب کرد آن بود که همه به ویژه آن‌ها که مدام صندوق‌های رای و انتخابات را ساختگی و نمایشی می‌خواندند مشاهده کردند حرف‌ها و ذهنیات خودشان ساختگی بود و آنچه از صندوق‌ها بیرون می‌آید، همان اراده مردم است.

نکونام در پیام خود تصریح کرده است: همه می‌دانیم که این انتخابات در پی شهادت سیدالشهدای خدمت شهید سید ابراهیم رئیسی عزیز و همراهان، زودتر از موعد مقرر در حال برگزاری است، اقتضای آن این است که تداوم راه مبنایی و خدمت گونه او ادامه یابد.

ادامه این پیام می‌افزاید: راه شهید رئیسی، راهی است که کمتر موردتوجه بود و عمل نکردن به آن موجب فاصله میان مردم و مسوولان شد راهی که حدود سه سال توسط این شهید والامقام شکل گرفت تا نشان دهد حل مشکلات کشور در گرو عمل جهادی و میدانی است.

در پیام امام جمعه شهرکرد تاکید شده است: توجه این سید محرومان بر کارهای مبنایی بود که اگر ادامه می‌یافت به زودی آثارش بر زندگی و بر سفره مردم ظاهر می‌شد. اکنون مائیم و این راه، مائیم و این روش مدیریت، اگر بخواهیم این راه تداوم یابد باید رییس‌جمهوری انتخاب شود با همان ویژگی‌ها که با همان باور و همان انگیزه ادامه‌دهنده این مسیر باشد.

در پایان این پیام تاکید شده است: ان‌شاءالله جمعه آینده سرنوشت چند سال آینده خود را به درستی رقم زنیم و امانت الهی را به دست اهلش بسپاریم.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رأی و سعید جلیلی با ۹ میلیون ۴۷۳ هزار ۲۹۸ رأی به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری راه یافتند.

با توجه به اینکه هیچ یک از نامزدها در مرحله اول موفق به کسب اکثریت مطلق آرا نشدند، انتخابات به دور دوم رفت.

بر اساس ماده ۶۷ قانون انتخابات ریاست جمهوری، فعالیت انتخاباتی در مرحله دوم از زمان اعلام رسمی نتایج قطعی آراء مرحله اول شروع و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز اخذ رأی مرحله دوم ادامه خواهد یافت.

مرحله دوم انتخابات روز جمعه ۱۵ تیر برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha