هزار میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان شمالی واریز شد 

بجنورد-ایرنا- مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی گفت: یکهزار میلیارد ریال درآمد مالیات بر ارزش افزوده در سه ماهه نخست امسال به حساب دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان واریز شد که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴۸ دردصد افزایش یافت.

مجید قهرمانلو روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بهار امسال ۵۸۰ میلیارد ریال درآمد مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری های استان واریز شد که این رقم نسبت به بهار پارسال ۱۵۲ درصد افزایش دارد.

وی افزود: میزان درآمدهای مالیاتی واریز شده به حساب دهیاری های استان در بهار امسال با ۱۴۴ درصد افزایش نسبت به بهار پارسال به ۴۰۰ میلیارد ریال رسید.

قهرمانلو اظهار کرد: ۱۴ میلیارد ریال درآمد مالیات بر ارزش افزوده در بهار امسال به حساب اداره کل امور عشایر واریز شد که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳۳ درصد افزایش دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بهار امسال ۶ میلیارد ریال درآمد مالیات بر ارزش افزوده در استان به حساب فرمانداری ها واریز شد تا در روستاهای فاقد دهیاری هزینه شود که این رقم نیز نسبت به بهار پارسال ۹۰ درصد افزایش دارد.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال‌شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha