اماکن گردشگرپذیر اردبیل زیر ذره‌بین سامانه نظارتی قرار گرفت

اردبیل - ایرنا - معاون گردشگری اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل از انجام بازدیدهای نظارتی بر اماکن و تاسیسات گردشگری این استان در فصل ورود گردشگران خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی میراث‌ فرهنگی اردبیل، یحیی نجارقابل روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش ورود گردشگران به استان اردبیل بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری، مراکز خدماتی و رفاهی و واحدهای خدمات‌رسان به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این بازدیدها در ۲ قالب تلفیقی یا مشترک با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله میراث‌ فرهنگی، بهداشت، تعزیرات، صمت و اماکن و در قالب دستگاهی به صورت تخصصی از واحدهای تحت‌نظر هر دستگاه اتفاق می‌افتد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اظهار کرد: بازدید از محورهای مهم گردشگری و مناطق گردشگرپذیر استان در اولویت قرار دارد و نظارت بر مراکز خدمات رفاهی، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، کیفیت و نرخ خدمات، بهداشت محیط و رعایت قوانین هم در این بازدیدها مدنظر قرار می‌گیرد.

استان اردبیل در فصل تابستان یکی از مطبوع‌ترین شرایط آب و هوایی را در کنار جاذبه‌های متعدد طبیعی و تاریخی دارد که همین امر موجب استقبال گسترده گردشگران از اردبیل به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور می‌شود.

پل معلق مشگین‌شهر، کوه سبلان با ظرفیت کوهنوردی، وجود پیست اسکی آلوارس و سرعین به عنوان شهر چشمه‌های بهشتی از جاذبه‌های پر بازدید استان اردبیل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha