محموله ۲۰ میلیارد ریالی یخچال قاچاق در الیگودرز توقیف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۷۱ دستگاه یخچال قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان الیگودرز کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز یکشنبه اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی خمه حین کنترل خودروهای عبوری در محور "اصفهان- الیگودرز" به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه افزود: در بازرسی از این خودرو ۷۱ دستگاه یخچال قاچاق و فاقد مجوز کشف شد و کارشناسان ارزش محموله را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

دستگیری عامل تیراندازی در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد نیر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۵ خرم آباد با رصدهای اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی عامل تیراندازی را در این رابطه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند که پس از بازرسی های اولیه از محل اختفای متهم یک قبضه اسلحه کمری نیز کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم انگیزه خود را از ارتکاب این جرم اختلافات خانوادگی عنوان کرد، اظهار داشت: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha