۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۳
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85525190
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آثار منتخب نخستین المپیاد آموزش هنر در خراسان جنوبی ارائه شد

بیرجند - ایرنا - نمایشگاه آثار منتخب نخستین المپیاد آموزش هنر در خراسان جنوبی با هدف شناسایی استعدادهای هنری در در بیرجند گشایش یافت.

به گزارش ایرنا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی روز یکشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: نخستین المپیاد ملی آموزش هنر با هدف شناسایی، کشف و هدایت استعدادهای هنری جوانان و نوجوانان مشغول به تحصیل در هنرستان‌های هنرهای زیبا و هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنری برگزار شد.

علی فرخنده افزود: همچنین این المپیاد با هدف تشویق و توسعه کار گروهی، ارائه شناخت هنر به خانواده‌ها، ارتقای مهارت‌های فردی، گروهی و اجتماعی، ایجاد همبستگی و نشاط، امید و انگیزه به ویژه در میان هنرجویان و هنرمندان مراکز آموزشی، کمک به توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ابزارهای هنری و آموزشی برگزار شده است.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این المپیاد تا ۱۵ خرداد مهلت داشتند و در نهایت منتخبان استانی با نظر و رای داوران در سطح ملی انتخاب شدند و قهرمان المپیاد در هر رشته معرفی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه تابلوهای نقاشی منتخب این المپیاد در نگارخانه استاد اسماعیلی مود گشایش یافت و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ و ۱۷ تا ۱۹ از این نمایشگاه بازدید کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha