فیلم | نماینده مجلس: رفتار دوگانه رسانه های معاند تبلیغ جریان غرب گراست

شهرری- ایرنا- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در همایش وحدت ‌و همدلی ستادهای مردمی سعید جلیلی و محمد باقر قالیباف در شهرستان ری گفت: رفتار دوگانه رسانه های معاند تبلیغ جریان غرب گراست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی یزدی خواه در همایش وحدت ‌و همدلی ستادهای مردمی سعید جلیلی و محمد باقر قالیباف که در شهرستان ری برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روزهای حساسی را در پیش داریم و علاقمندان به جلیلی و قالیباف باید با یک هم افزایی، وظیفه خود را در قبال انقلاب، شهدا و مردم ادا نمایند، ما باید با اسلام هراسی که غرب ایجاد نموده و جلیلی هراسی که جبهه مقابل درپیش گرفته است مقابله کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در دوره یازدهم و دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری نیز همین شایعات را علیه جبهه انقلاب به کار می بردند و اکنون نیز با دروغ و ایجاد جنگ و افزایش تحریم ها سعی در تخریب جبهه انقلاب را دارند.

وی در ادامه با اشاره به رفتار دوگانه در شبکه های اجتماعی و ماهواره ای افزود: گاهی اوقات مردم را به عدم شرکت در انتخابات تشویق می کردند گاهی نیز با تبلیغ کاندیدای غرب گرا سعی در ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات داشتند.
وی در پایان افزود: ۴۴درصد آراء شهرستان ری به دکتر سعید جلیلی اختصاص پیدا کرد و پیش بینی می کنیم در دوره بعد ۷۰تا ۸۰ درصد آراء را در شهرستان ری به خود اختصاص دهند.

فیلم| نماینده مجلس: رفتار دوگانه رسانه های معاند تبلیغ جریان غرب گراست

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha