فرماندار خرمشهر: حضور حداکثری در انتخابات راهگشای مشکلات کشور است

آبادان - ایرنا -فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر گفت: حضور حداکثری و مشارکت پرشور مردم برای انتخاب رییس‌ جمهوری مقتدر و توانمند، راه کارگشای برطرف شدن مشکلات کشور است.

به گزارش ایرنا مسعود خواست خدایی دوشنبه در نشست هم‌اندیشی راهبردهای افزایش مشارکت در انتخابات در فرمانداری خرمشهر اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات عاملی مهم در راستای توسعه ملی و اقتدار ایران اسلامی است.

وی افزود: سابقه درخشان جمهوری اسلامی ایران در برگزاری انتخابات‌ سالم و قانونی و ایجاد فضای آرامش و اطمینان در مردم، زمینه های لازم را برای تقویت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کرده است

خواست خدایی ضمن اشاره به تلاش مضاعف تمام دستگاه‌های اجرایی در جلب مشارکت حداکثری مردم، از حاضران در این نشست خواست تا هرآنچه در توان دارند برای تبیین و دعوت به حضور مردم به کارگیرند.

فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر با تاکید بر مهم بودن حضور حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: رای مردم، رای به نظام، انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا است و حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را مایوس و اقتدار نظام را تقویت می‌کند.

به گزارش ایرنا، قانون انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رییس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار و سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم راه یافتند.

دور دوم این انتخابات روز جمعه پانزدهم تیرماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha