۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85525723
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لغو مسابقات سنگنوردی سرعت در همدان

۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱
کد خبر: 85525723
لغو مسابقات سنگنوردی سرعت در همدان

همدان- ایرنا- رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان گفت: رقابت‌های سنگنوردی ماده سرعت که قرار بود به میزبانی این استان برگزار شود، لغو شد.

رضوان سلماسی روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: این پیکارها قرار بود ۲۱ تیرماه جاری به میزبانی همدان برگزار شود که فدراسیون تصمیم به لغو آن گرفت.

وی اضافه کرد: به حد نصاب نرسیدن تعداد شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات، منجر به لغو این رویداد و موکول شدن آن به زمانی دیگر شد.

سلماسی خاطرنشان کرد: همدان به لحاظ زیرساخت مناسب در سنگنوردی به ویژه دیواره سرعت و نیز استعدادهای درخشان تصمیم به اخذ این میزبانی گرفت.

وی افزود: ماده سرعت تنها رشته المپیکی سنگنوردی کشورمان است و به طور قطع آینده درخشانی دارد به خصوص اینکه ما در این رشته توسط رضا علیپور سهمیه المپیک را کسب کرده‌ایم.

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان یادآور شد: همدان در این رشته استعدادهای درخشانی دارد و برنامه‌ریزی خوبی روی این رشته کرده‌ایم.

وی بیان کرد: استان همدان با پیشینه درخشان در ورزش سنگنوردی، به واسطه برخورداری از زیرساخت‌های مناسب و استاندارد، به عنوان یکی از پایلوت‌های اصلی این رشته در پرورش نخبه‌ها و قهرمانان ملی و فراملی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha