۲۷ دی ۱۴۰۲، ۹:۵۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85356755
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همدان میزبان مسابقات سنگنوردی جام فجر شد

۲۷ دی ۱۴۰۲، ۹:۵۵
کد خبر: 85356755
همدان میزبان مسابقات سنگنوردی جام فجر شد

همدان- ایرنا- رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان گفت: همدان میزبان بیست و دومین دوره مسابقات سنگنوردی جام فجر یادواره زنده‌یاد وحید مرادی شد.

رضوان سلماسی روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رقابت‌ها حکم انتخابی تیم ملی و اعزام‌های آزاد را دارد و در گرایش‌های سرعت، سرطناب، بلدرینگ و بلدرولید برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مسابقات بخش پسران از ۲۵ تا ۳۰ بهمن ماه و رقابت‌های دختران از یکم تا چهارم اسفندماه امسال به میزبانی همدان انجام خواهد شد.

سلماسی خاطرنشان کرد: پیکارهای سنگنوردی جام فجر در رده سنی بالای ۱۴ سال و به صورت آزاد و رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود و به نفرات برتر مدال و احکام قهرمانی اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: همراه داشتن کارت بیمه ورزشی معتبر، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه، گواهی صحت و سلامت از پزشک (به تاریخ حداکثر ۷۲ ساعت قبل از مسابقه، رضایت نامه والدین مندرج در شیوه‌نامه مسابقات ممهور به مهر هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان و یا هیات شهرستان و یا دفاتر اسناد رسمی برای افراد زیر ۱۸ سال برای حضور در این مسابقات الزامی است.

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان خاطرنشان کرد: همچنین تمامی افراد موظف به همراه داشتن لوازم انفرادی و تجهیزات دارای استانداردهای لازم هستند ضمن اینکه تمامی ورزشکاران باید با پوشش مناسب فصل و مورد تایید وزارت ورزش و جوانان در مسابقه حضور پیدا کنند.

استان همدان با پیشینه درخشان در ورزش سنگنوردی، به واسطه برخورداری از زیرساخت‌های مناسب و استاندارد، به عنوان یکی از پایلوت‌های اصلی این رشته در پرورش نخبه‌ها و قهرمانان ملی و فراملی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha