اردوی استعدادیابی فوتبال نوجوانان در اردبیل برگزار شد

اردبیل ایرنا- اردوی استعدادیابی فوتبال در رده نوجوانان با حضور عباس چمنیان سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۷سال کشورمان در زمین چمن ورزشگاه تختی اردبیل برگزار شد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: از یک هفته قبل مربیان استعدادیاب در شهرستان‌های استان اردبیل حضور یافته و اقدام به شناسایی نوجوانان مستعد فوتبال کردند و اردوی امروز با حضور ۱۰۰ بازیکن نوجوان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در حال برگزاری است.

صمد نوتاش با اشاره به استعدادهای بسیار خوب استان اردبیل در رشته فوتبال اضافه کرد: عباس چمنیان سرمربی زیر۱۷ سال کشورمان شخصا در این اردوی استعدادیابی حضور یافته و انتظار می‌رود در این اردو بازیکنان مستعد در رده سنی نوجوانان شناسایی و برای ارتقای آنها تلاش شود.

وی خاطرنشان کرد: در اردوی یک روزه امروز ۱۰۰ نفر از بهترین و مستعدترین بازیکنان فوتبال شهرستانهای استان در رده سنی نوجوانان حضور دارند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: یکی از اهداف ما از برگزاری این اردوی یک هفته‌ای افزایش تعداد بازیکنان پایه اردبیل در اردوهای تیم ملی است. طی هفته‌های آینده مربیان سایر پایه‌های فوتبال هم در اردبیل حضور خواهند داشت تا از این طریق بازیکنان مستعد همه رده‌های سنی استان شناسایی و به اردوهای تیم‌های ملی دعوت شوند.

نوتاش خاطرنشان کرد: این فوتبالیست‌ها در آینده نزدیک به همراه فوتبالیست‌های منتخب سایر استان‌ها در اردوی تیم ملی نوجوانان کشورمان حاضر و در صورت انتخاب در مرحله کشوری به عنوان اعضای تیم ملی ایران در مسابقات بازی‌های آسیایی شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه طرح استعدادیابی فوتبال هر سال در سه مرحله شهرستان، استان و ملی برگزار می شود، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی هیات فوتبال استان در مرحله اول بازیکنان مستعد شهرستان‌های تابعه در سامانه استعدادیابی فدراسیون فوتبال ثبت نام و در طرح استعدادیابی شهرستان شرکت کرده بودند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: در مرحله اول حدود هزار فوتبالیست از سراسر استان اردبیل در سامانه استعداد یابی فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده بودند که از میان آنها در مجموع بیش از ۱۰۰ نفر توسط هیات فوتبال شهرستان و مربیان استعدادیاب شناسایی و برای حضور در مرحله استانی به هیات فوتبال استان معرفی شده بودند.

نوتاش با بیان اینکه امیدواریم بعد از استعدادیابی کشوری شاهد انتخاب فوتیالیست‌های اردبیلی و حضور آن‌ها در تیم ملی باشیم، گفت: استعدادیابی سایر رده‌های سنی نیز بعد از اعلام فدراسیون فوتبال در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha