۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85549166
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان در اردبیل برگزار می شود

اردبیل - ایرنا - رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در اردبیل برگزار می شود.

صمد نوتاش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان از روز دوشنبه هشتم مردادماه تا روز سه شنبه شانزدهم مردادماه به مدت ۹ روز در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اتحاد و وحدت خوبی در بین متولیان ورزش استان اردبیل برقرار بوده و اردبیلی‌ها همیشه میزبان شایسته‌ای برای تیم های ملی بوده اند، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این اردو در اردبیل اندیشیده شده است.

وی با اشاره به حضور ۶ فوتبالیست استان اردبیل در این اردو بیان کرد: محمدامین جاویدزاده، فراز یزدانی، فرهان منصف، آیدین قلی زاده، احسان خدایی و احسان رستمی از استان اردبیل از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان به این اردو دعوت شده اند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل اضافه کرد: امیدواریم تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در این اردو با تمرینات منظم به آمادگی لازم رسیده و در مسابقات پیش رو حضور قدرتمند داشته و از حیثیت فوتبال کشورمان دفاع کنند.

نوتاش با تقدیر از اعتماد فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان به هیات فوتبال و متولیان ورزش استان، ادامه داد: تمام تلاش ما این است که میزبان شایسته ای برای اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان و کادر فنی باشیم.

به گزارش ایرنا، اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران برای حضور قدرتمند در مسابقات مقدماتی آسیا که مهرماه امسال به میزبانی کشور اردن برگزار خواهد شد، برگزار می شود.

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در مسابقات مقدماتی آسیا در یکی از گروه های سخت ۱۰ گانه افتاده و با تیم های کره شمالی ، سوریه و هنگ کنگ هم گروه است.

استان اردبیل با داشتن آب و هوای مطبوع و ارتفاع مناسب از سطح دریا محل مناسبی برای برپایی اردوهای تیم‌های ملی در تمامی رشته های ورزشی به ویژه فوتبال است.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان و جمعیتی افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان، گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha