۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۵۸
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85479178
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵ تیم از استان اردبیل در لیگ های ورزشی رقابت می کنند

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۵۸
کد خبر: 85479178
۲۵ تیم از استان اردبیل در لیگ های ورزشی رقابت می کنند

اردبیل - ایرنا - رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: ۲۵ تیم فوتبال و فوتسال از این استان امسال در رده های سنی مختلف در مسابقات لیگ کشوری حضور خواهند یافت.

به گزارش ایرنا، صمد نوتاش روز پنجشنبه در همایش روسای هیات فوتبال، مربیان، داوران، مدیران مدارس فوتبال، پیشکسوتان و دست اندرکاران فوتبال اردبیل افزود: امیدواریم نمایندگان اعزامی استان به مسابقات لیگ برتر فوتبال و فوتسال خوش درخشیده و نتایج قابل قبولی کسب کنند.

وی با اشاره به لزوم برگزاری منظم مسابقات فوتبال و فوتسال بیان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته امسال حدود ۵۰۰ مسابقه فوتبال و فوتسال در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: برگزاری این مسابقات نیازمند همکاری و حمایت همه جانبه سایر دستگاه های مرتبط از جمله اداره کل ورزش وجوانان استان و شهرستان ها است.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل اضافه کرد: استعداد یابی یکی از اولویت های این هیات است و برای رشد و پیشرفت فوتبال استان باید به رده های سنی پایه توجه ویژه شود.

نوتاش با با بیان اینکه مدارس فوتبال نقش مهمی در استعدادیابی و تقویت تیم های پایه دارند، ادامه داد: مدارس در تمامی شهرستان‌های استان علاوه بر اینکه پشتوانه خوبی برای فوتبال استان است، باعث ایجاد انگیزه مضاعف در نوجوانان و جوانان می شود.

وی با تقدیر از زحمات داوران و مربیان گفت: سطح داوران فوتبال استان اردبیل بسیار بالا است به طوری که تعدادی از آنها در مسابقات مهم کشوری قضاوت می کنند.

در این آیین علاوه بر رونمایی از لباس جدید داوران استان کارت داوری تعدادی از داوران اعطا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha