۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۲
کد خبر: 85526125
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۱۸ مرکز زیبایی غیرمجاز در شیراز تعطیل شد 

۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۲
کد خبر: 85526125
۱۸ مرکز زیبایی غیرمجاز در شیراز تعطیل شد 

شیراز-ایرنا-معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تعطیلی ۱۸ مرکز زیبایی غیرمجاز از ابتدای سال جاری تا کنون در این کلانشهر خبر داد و گفت: شهروندان تخلفات حوزه درمان را گزارش دهند.

مهرداد شریفی دوشنبه در این باره در جمع خبرنگاران گفت: ۱۸ مرکز غیر مجاز ارایه دهنده خدمات زیبایی از ابتدای سال جاری تاکنون در شیراز شناسایی و تعطیل شده‌اند.

۱۸ مرکز زیبایی غیرمجاز در شیراز تعطیل شد 

وی ادامه داد: مکان‌های ارائه دهنده خدمات پزشکی، باید مجوز قانونی و تابلوی معتبر داشته باشند.

او مردم را رکن اصلی و مطالبه گر در ارائه خدمات سلامت استاندارد دانست و افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه درمان، می توانند موضوع را با شماره تلفن های ۱۹۰ و ۱۸۱۹، به صورت شبانه‌روزی گزارش دهند.

شریفی ادامه داد: درصد بالایی از تبلیغات سودجویانه و فریبنده نیز در مورد جراحی های زیبایی پوست و مو در فضای مجازی، گمراه کننده است و موجب می‌شود افراد متقاضی با مراجعه به این مراکز غیر مجاز، دچار عوارض جبران ناپذیری شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: تبلیغات فریبنده مراکز غیر مجاز در فضای مجازی، در شرایطی انجام می‌شود که در این مراکز برای انجام زیبایی از مواد غیرمرغوب استفاده می‌شود که مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز نیست.

او اضافه کرد: این اعمال زیبایی غیر مجاز، در مکان‌هایی مانند آرایشگاه‌ ها و حتی در منزل انجام می‌شود و شهروندان نباید جان و سلامت خود را به دست این گونه افراد سودجو و بی صلاحیت بسپارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha