۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۲۶
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85526391
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خُرد زنجان گشایش یافت

زنجان - ایرنا - نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خُرد در محل نمایشگاه‌های بین المللی زنجان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان شامگاه دوشنبه در آیین گشایش این رویداد گفت: این رویداد با هدف حمایت از مشاغل خانگی و کسب و کارهای خُرد و در راستای شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم) برگزار شده است.

طیب جعفری افزود : رویکرد چنین نمایشگاه هایی توانمندسازی صاحبان مشاغل به ویژه بانوان سرپرست خانوار و خارج کردن آن ها از چرخه حمایتی است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه می تواند تاثیر به سزایی در معرفی توانمندی های فعالان این حوزه داشته باشد و موجب بازاریابی و افزایش فروش محصولات آنها شود.

جعفری افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه شامل تولیدات و دستاوردهای مشاغل خانگی استان در حوزه های صنایع دستی، صنایع تبدیلی، طراحی لباس، مواد غذایی و خوراکی، فرهنگی و هنری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در سال‌های اخیر حمایت از مشاغل خانگی و خُرد به یکی از سیاست‌های کشورهای پیشرفته دنیا تبدیل شده است و برنامه ریزی جدی برای ورود دولت‌ها به آنها در خوشه‌ها و شاخه‌های مختلف و متعدد صورت می‌گیرد.

این مسوول افزود: امروزه نقش مشاغل خانگی در رونق اقتصادی و تثبیت درآمد برای دهک‌های پایین اقتصادی جامعه و ایجاد فرصت‌های شغلی برای تمامی فعالان اقتصادی محرز شده و طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی در این زمینه به مرحله اجرا درآمده است.

نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد از ۱۱ تا ۱۵ تیرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha