ستادهای قالیباف و جلیلی در خراسان جنوبی به هم پیوستند

بیرجند - ایرنا - قائم مقام ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان جنوبی گفت: ستادهای قالیباف و جلیلی در بیرجند و شهرستان‌های استان در قالب "اتحاد جبهه انقلاب" به هم پیوستند.

سعید امینی نسب روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ستادهای محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حمایت خود را از سعید جلیلی در دور دوم انتخابات اعلام کردند.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان در معرض تهدیدها و آسیب‌های مختلفی قرار دارد بنابراین در چنین شرایطی به وحدت، حضور و مشارکت حداکثری جریان انقلاب در انتخابات ۱۵ تیر ماه نیاز است.

این فعال سیاسی با اشاره به برگزاری جلسه مشترک ستادهای قالیباف و جلیلی در راستای اتحاد نیروهای انقلاب ادامه داد: ستادهای قالیباف به ستادهای جلیلی در استان پیوستند تا در قالب یک ستاد به نام "اتحاد جبهه انقلاب" فصل جدیدی از تببین اهداف و برنامه‌های این نامزد ریاست جمهوری را رقم بزنند.

وی گفت: این جبهه انقلابی با داشتن اهدافی والاتر و فراتر از انتخابات، با درک عمیق و دقیق شرایط حساس کشور در سطح منطقه و جهان برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب، اختلاف نظرها را کنار گذاشته و با وحدت نظر در حمایت همه جانبه از دکتر جلیلی، یکدستی، هماهنگی و همراهی نیروهای انقلاب را در معرض دید همگان قرار می‌دهد.

ستادهای قالیباف و جلیلی در خراسان جنوبی به هم پیوستند

امینی نسب تصریح کرد: بدون شک، یکپارچگی نظر و توان جبهه انقلاب در این گذر تاریخی نه تنها امید و نشاط دوباره را به دل جامعه برای حضور حماسی و هوشمندانه عموم مردم در مرحله دوم انتخابات باز می‌گرداند بلکه آنان در می‌یابند که همه نیروهای انقلاب در راستای تحقق اهداف و اعتلای نظام اسلامی، متحد و پای کار هستند و در نهایت این وحدت در بازگشت و تثبیت اخلاق در فضای سیاسی و عمومی کشور نیز تاثیرگذار است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ با حضور چهار نامزد برگزار شد و هیچ یک از نامزدها در مرحله اول موفق به کسب اکثریت مطلق آرا نشدند.

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رای و سعید جلیلی با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رای به دور دوم انتخابات راه یافتند که روز جمعه ۱۵ تیر ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

۲ نامزد ریاست جمهوری که بیشترین آرا را به دست آوردند، از زمان اعلام رسمی نتایج قطعی و تایید صحت مرحله اول انتخابات توسط شورای نگهبان تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رای گیری مرحله دوم، فرصت تبلیغات دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha