برخی‌ها مغرضانه تلاش مجریان انتخابات در گلستان را زیرسوال می‌برند
عکس آرشیو است

گرگان - ایرنا - رییس ستاد انتخابات گلستان گفت: به طور مطلق، نقشی در نتیجه انتخابات نداریم و برای برگزاری شایسته و سالم انتخابات، مدت‌ها است خواب راحت را کنار گذاشتیم اما افرادی بی‌اطلاع یا مغرضانه با موضوعات واهی و بدون اساس، زحمات و تلاش‌های خالصانه مجریان را زیر سوال می‌برند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری گلستان، سیدعلی مهاجر در نشست با رئیس هیات نظارت استان و فرمانداران شهرستان‌ها اظهار کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که بهانه‌ای به دست دشمنان، معاندین، بدخواهان و سوءاستفاده کنندگان ندهیم.

وی بیان کرد: وظیفه همه ما تحقق عینی سلامت انتخابات است و ما امانت‌دار آن چیزی هستیم که مردم انتخاب می‌کنند.

برخی‌ها مغرضانه تلاش مجریان انتخابات در گلستان را زیرسوال می‌برند

رییس ستاد انتخابات گلستان با قدردانی از عوامل برگزاری مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان گفت: در مرحله نخست انتخابات ۹۹ درصد شعبه‌های استان بدون مشکل و به موقع شروع به کار کردند که باید تلاش کنیم در انتخابات دور دوم، اندک کمبودهای موجود را برطرف کنیم.

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور از آنجا که هیچ کدام از نامزدها در انتخابات هشتم تیر ماه حد نصاب مطلق آرا را کسب نکردند انتخابات به دور دوم کشیده شد.

تعداد واجدین شرایط رأی دادن در استان یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۲۱۳ نفر بود که در انتخابات هشتم تیر ماه ۵۹۱ هزار و ۲۰۱ نفر گلستانی معادل ۴۱.۱۶ درصد در انتخابات شرکت کردند.

در مرحله نخست انتخابات چهاردهم در گلستان، مسعود پزشکیان ۲۷۵ هزار و ۳۶۶ رای، سعید جلیلی ۲۰۵ هزار و ۹۷۴ رای، محمدباقر قالیباف ۸۱ هزار و ۹۵ رای و مصطفی پورمحمدی پنج هزار و ۲۳ رای از مردم استان گرفتند.

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمعه ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha