۲۰ میلیارد ریال برای اصلاح یک نقطه پرحادثه جاده جیرفت - سیرجان هزینه شد

جیرفت- ایرنا- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از اصلاح نقطه پرحادثه مشهور به پیچ شفیعی در جاده جیرفت - ساردوییه - سیرجان در منطقه دَلفارد خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی این اداره کل، وحید میرافضلی روز سه شنبه اعتبار این پروژه را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برشمرد و اظهار کرد: طی یک سال اخیر اعتباری بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای حذف نقاط پُر حادثه جنوب کرمان هزینه شده است.
وی از خاک برداری هزار متر مکعب ترانشه موجود برای تامین دید کافی کاربران جاده ای در محل مورد نظر خبر داد و افزود: به منظور اصلاح قوس نیز تعریض پل موجود در این نقطه با مشخصات یک دهانه پنج متر در دستور کار است.

۲۰ میلیارد ریال برای اصلاح یک نقطه پرحادثه جاده جیرفت - سیرجان هزینه شد
وحید میرافضلی


فراخوان جذب راننده در بخش حمل و نقل مسافر
به گزارش دیگر ایرنا، رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان هم گفت: براساس نیاز به راننده حرفه ای در بخش حمل ونقل مسافر برون شهری و در راستای سیاست‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فراخوان جذب ۱۰ هزار راننده به‌صورت سراسری منتشر شده که از علاقه‌مندان و واجدین شرایط برای این بخش دعوت به عمل می‌آید.
سعید محمدی افزود: علاقه‌مندان و واجدان شرایط این طرح می‌توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی شامل مدرک تحصیلی (حداقل سیکل)، گواهینامه معتبر، کارت ملی، شناسنامه، کارت پایان خدمت و مدرک بیمه پردازی در این فراخوان شرکت کنند.
وی ادامه داد: رانندگان و واجدان شرایط با مدارک ذکر شده به دفتر پیشخوان یا به منظور راهنمایی بیشتر به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha