استمرار خدمات دولت سیزدهم در گرو انتخاب رئیس جمهور معتقد به مبانی انقلاب است

اردبیل - ایرنا - رئیس انجمن اسلامی معلمان استان اردبیل گفت: در این برهه زمانی حساس، باید رئیس جمهوری فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی را برای استمرار برنامه‌های ایران قوی دولت سیزدهم و ادامه خدمات رییس جمهور شهید انتخاب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود مشکی روز سه شنبه در اجتماع بزرگ حامیان سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در اردبیل اظهار کرد: در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، دشمن با توطئه‌ها و فتنه‌های شوم خود و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه ای و هجمه‌های تبلیغاتی، سعی در کمرنگ جلوه دادن برکات انقلاب و ناامیدی مردم از نظام اسلامی دارد و کاهش مشارکت مردم در انتخابات را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: امروز در این میدان سرنوشت ساز، قوی تر از گذشته حاضر شده و خط بطلان دیگری بر نقشه‌های شوم دشمن خواهیم کشید و به یاد شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعین حرم و خدمت در کنار مردم خواهیم بود.

وی افزود: حضور پرشور جهادگران تعلیم و تربیت در انتخابات، جامه عمل پوشاندن به بیانات مقام معظم رهبری است و انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، این وظیفه را بر دوش ‌این جهادگران نهاده است تا با حضور و تاثیرگذاری در انتخابات، نقش بارزی در انتخاب اصلح داشته باشند.

مشکی گفت: در عمر با برکت انقلاب اسلامی، ایران با فراز و نشیب‌ها و مخاطرات بسیاری مواجه بوده که به برکت خون هزاران شهید و ایثار رزمندگان، آزادگان، جانبازان و حضور مومنانه مردم شریف و نجیب کشورمان در عرصه‌های مختلف، در اوج قله‌های شکوفایی، اقتدار و سربلندی ایستاده است و اینک وظیفه ماست از ثمره آن ایثارگری و از خودگذشتگی‌ها با تمام توان دفاع کنیم.

او تصریح کرد: صبر، بردباری و مقاومت مردان و زنان ایران اسلامی که درس آموز مکتب اهل بیت (ع) به ویژه مدرسه بزرگ عاشوراست، همواره در برهه‌های مختلف تاریخ باعث خشم دشمنان قسم خورده انقلاب ایران اسلامی شده و خار چشم بدخواهان این آب و خاک بوده است.

رئیس انجمن اسلامی معلمان استان اردبیل گفت: در این برهه حساس زمان، باید رئیس جمهوری فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی را برای استمرار برنامه‌های ایران قوی دولت سیزدهم و ادامه خدمات رییس جمهور شهید برگزینیم و جهادگران تعلیم و تربیت و اعضای فرهیخته انجمن اسلامی معلمان استان اردبیل در این رابطه به رسالت روشنگری خود در جامعه هدف عمل می‌کنند.

به گزارش ایرنا ، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ستادهای تبلیغاتی برخی نامزدهای ریاست جمهوری در اردبیل و دیگر شهرستان‌های این استان افتتاح و فعال شده و احزاب و جریان‌های سیاسی این استان نیز در صحنه تبلیغات و مشارکت مردمی برای انتخابات ریاست جمهوری حضوری فعال هستند.

انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ با رقابت مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مسعود پزشکیان برگزار شد و به علت عدم احراز آرا کافی برای انتخاب رئیس جمهور، رقابت بین پزشکیان و جلیلی به عنوان دارندگان بالاترین آرا به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیرماه موکول شد.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha