مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل با ستاد جلیلی همکاری می‌کند

اردبیل - ایرنا - دبیرکل مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل اعلام کرد: متعاقب ادغام ستادهای مرکزی تبلیغات انتخاباتی قالیباف و جلیلی در استان، اعضای این مجمع نیز از این ائتلاف استقبال و در راستای آن همکاری و همراهی می‌کنند.

سردار سعید رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز جریان و جبهه انقلاب در یک خط و جهت، دوشادوش هم برای افزایش مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فعالیت می‌کند و در نهایت پیروز انتخابات را مردم همیشه در صحنه و بصیر رقم خواهند زد.

وی ادامه داد: حضور، همراهی و فعالیت سیاسی و تبلیغاتی این جمعیت که به طور عمده از رزمندگان و یادگاران دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس هستند، بدون تردید در بالا بردن مشارکت مردم استان تاثیرگذار است و هدف از این حضور و همراهی، ارتقای سطح مشارکت سیاسی آحاد مردم استان اردبیل در دومین دور انتخابات ریاست جمهوری است.

رضایی گفت: جمهوریت و اسلامیت، دو رکن رکین و دو اصل اصیل نظام مقدس ما هستند و جمهوریت نظام اسلامی ما با نقش آفرینی و اراده مردم تحقق می‌یابد و انتخابات، بهترین و زیباترین شکل این نقش آفرینی بزرگ و گسترده است که عزم ملی در تاثیرگذاری برای سرنوشت سیاسی کشور را به رخ جهانیان می‌کشاند.

دبیرکل مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل اظهار کرد: مردم با بصیرت و ولایتمدار استان اردبیل همواره به تبع ملت شریف و متعهد ایران اسلامی در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی حضور پررنگ و چشمگیر داشته اند و حال و هوای ستادهای تبلیغات انتخاباتی در سطح استان و شور و نشاط فعالان سیاسی و اجتماعی ستادهای مربوط به هر دو نامزد حاضر در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، گویای اراده مصمم مردم برای مشارکت بالاست.

به گزارش ایرنا ، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ستادهای تبلیغاتی برخی کاندیداهای ریاست جمهوری در اردبیل و دیگر شهرستان‌های این استان افتتاح و فعال شده بود و احزاب و جریان‌های سیاسی این استان نیز در صحنه تبلیغات و مشارکت مردمی برای انتخابات ریاست جمهوری حضوری فعالیت داشتند.

انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ با رقابت مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مسعود پزشکیان برگزار شد و به علت عدم احراز آرا کافی برای انتخاب رئیس جمهور، رقابت بین پزشکیان و جلیلی به عنوان دارندگان بالاترین آرا به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیرماه موکول شد.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha