۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۳:۲۲
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85527540
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: تنها مردم فلسطین برای آینده غزه تصمیم می‌گیرند

تهران- ایرنا- سخنگوی حماس در اظهاراتی تاکید کرد که تنها مردم فلسطین هستند که برای آینده غزه پس از جنگ تصمیم خواهند گرفت و آمریکا و رژیم صهیونیستی نقشی نخواهند داشت.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا از الجزیره، جهاد طه گفت: مواضع آمریکا از روز اول نسبت به رژیم اشغالگر جانبدارانه بوده و پوشش مستمری برای این رژیم فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه تلاش‌های میانجی‌ها برای دستیابی به توافق آتش‌بس و تبادل اسرا بین رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین ادامه دارد، افزود: اکنون توپ در زمین رژیم اشغالگر است و باید به قطعنامه‌های بین المللی پایبند باشد و به تجاوز نظامی خود پایان دهد.

سخنگوی جنبش حماس، گفت: دولت آمریکا باید کابینه بنیامین نتانیاهو را برای پذیرش پیشنهاد آتش بس تحت فشار قرار دهد.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha