۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۶:۵۷
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85527559
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلاش پارلمان رژیم صهیونیستی برای تروریستی اعلام کردن آنروا

تهران- ایرنا- منابع خبری گزارش دادند که پارلمان رژیم صهیونیستی در تلاش است با تصویب قانونی آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) را تروریستی اعلام کند.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا از الجزیره، دو کمیته روابط خارجی و کمیته جنگ کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در حال بررسی ادغام سه لایحه برای هدف قرار دادن سازمان آنروا هستند.

بر اساس این گزارش، یکی از این لوایح به اجازه فعالیت سازمان آنروا در آنچه سرزمین‌های صهیونیست خوانده شده است، مربوط می‌شود.

طی این لایحه امدادگران آنروا از فعالیت در سرزمین‌های ادعایی صهیونیست‌ها منع می‌شوند و قدس شرقی نیز از جمله این مناطق است.

در این گزارش آمده است که دو لایحه دیگر یکی مربوط به تروریستی اعلام کردن سازمان آنروا می‌شود و دیگری مصونیت قضائی و امتیازاتی را که برای کارکنان سازمان ملل در سرزمین‌های اشغالی در نظر گرفته شده است را برای امدادگران آنروا ممنوع می‌کند.

آنروا یکی از آژانس‌های فعال در حوزه فلسطینیان تحت نظر سازمان ملل از زمان شروع جنگ غزه در هفتم اکتبر (پانزدهم مهر ماه) آماج حملات مقامات صهیونیست و اتهامات این رژیم قرار داشته است.

پیش از این اتهامات تل آویو علیه آنروا باعث قطع کمک‌های کشورهای غربی به سازمان آنروا شده بود هرچند که برخی از این کشورها کمک‌های خود به آنروا را از سرگرفتند اما آمریکا تحت نفوذ لابی صهونیست همچنان این محدودیت‌ها را بر آنروا اعمال می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha