جلیلی ادامه دهنده راه شهید رئیسی است

ساری- ایرنا- رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و مشاور عالی قوه قضاییه با بیان این که، انتخابات بصیرت افزا و زمینه ساز شناخت راه از چاه است، گفت: جلیلی ادامه دهنده راه شهید رئیسی است.

به گزارش ایرنا، محمدجواد لاریجانی شامگاه سه شنبه در بین هواداران سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد محمدیه و در جمع جبهه انقلاب بهشهر اظهار کرد: انتخابات از برکات انقلاب است و انقلابی است که ساختار منطقه را عوض کرد و تجربه جدید به دنیا عرضه کرد.

وی افزود: انقلاب ما عقلانیت اسلامی منبعث از مکتب اهل بیت بوده که دشمنان را مضطرب کرد و امروز قوه تأثیرگذار در منطقه و موجب افتخار اسلام است.

لاریجانی گفت: انتخابات نام مدنی از دستاوردهای انقلاب است که مردم هر چند وقت یک‌بار یکی از بازوان ولایت را انتخاب می‌کنند و مشروعیت اصلی دستگاه‌ها و قوای ما با ولایت است و مشارکت مردم برکات فراوان برای بصیرت دارد.

وی یادآور شد: انتخابات بصیرت افزایی است تا راه را از چاه بشناسیم و حضور در انتخابات نصرت الهی است.

لاریجانی با بیان اینکه مشارکت عزت آفرین است و دشمن را ناکام‌می کند، خاطرنشان کرد: انتخاب درست شما میوه این انتخابات است و در انتخاب رئیس جمهور هر چه دقیق‌تر باشیم جایزه بیشتر داشته و موجب پیشرفت کشور و قوت انقلاب شدیم.

وی افزود: ما پاسدار شهدا و فداکاران انقلابیم و آنچه در مناظرات گفته شد کافی است به برخی گفته‌ها توجه کنیم که به هر دو نفر کاندیدا ارادت دارم و سعید جلیلی را مدت مدیدی است می‌شناسم که از نیروهای مستعد و باهوش و توانمند است.

رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و مشاور عالی قوه قضائیه اظهار کرد: دستاورد انقلاب عظیم است و در میدان علم فضایی و دفاعی توانمندی و در فن آوری و کمک به مناطق محروم که می‌گویند مغفول است و رئیس جمهور ما چندین بار به سیستان و بلوچستان و خوزستان و کردستان رفته‌اند.

وی یادآور شد: راه شهید رئیسی درست است و و اگر خداوند مقدر می‌کرد ادامه داشت، دستاورد عظیمی داشتیم.

جلیلی ادامه دهنده راه شهید رئیسی است

مسأله مهم کشور اقتصاد است

لاریجانی گفت: مساله مهم کشور ما اقتصاد است و نظم اقتصادی کشور ما معقول نیست و رهبری فرمودند کلید حل مساله، تولید است که با کمک مردم انجام شود و پزشکیان معتقد است که مشکل ما تحریم است و با مذاکره و دیپلمات توانمند و آشتی با دنیا برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم‌ما بدبخت نیستند و تنش اقتصادی در همه کشورها وجود دارد، ما در جنگ بیشترین فشار را دیدیم اما بدبخت نبودیم و سعید و خوشبختیم و تحریم توسط آمریکا از ابتدای انقلاب بوده و هست.

لاریجانی با عنوان اینکه آمریکا و غرب مسؤول تحریم‌ما هستند که تجاوز به حقوق ملت ماست، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید آنچه در اختیار او است انجام دهد.

برجام اشتباهات فراوانی داشت

وی گفت: بد و خوب برجام گذشت و روش غلطی بود که اشتباهات فراوان داشت و دیپلمات دچار خطای حرفه‌ای شد و هر چه بود، گذشت و برای برجام بها دادیم و طرف مقابل کاری نکرد و قبول داشتن و نداشتن برجام گذشت و ما امضای خود را قبول داریم و مذاکره ما برای حقی است که دادیم.

لاریجانی افزود: ما باید کاری که دست مان است انجام دهیم و استراتژی شهید رئیسی این است که تلاش کنیم تحریم‌ها را کم اثر و بی اثر کنیم.

جلیلی چیزی که نادرست است را هرگز بیان‌نمی کند

وی یادآور شد: باید به مردم آنچه هست را بگوییم و جلیلی چیزی که نادرست است را هرگز بیان‌نمی کند.

لاریجانی با اشاره به مقاومت عمق استراتژیک ایران خاطرنشان کرد: موجب سربلندی ایران و دشمنی از مرزهای ماست.

جلیلی ادامه دهنده راه شهید رئیسی است

وی افزود: ما رئیس جمهور درددل کن‌نمی خواهیم، رئیس جمهوری می‌خواهیم که برنامه ارائه کند و مشکلات را برطرف کند.

لاریجانی گفت: بیش از دو دهه جلیلی را می‌شناسم و با حوصله ایران را پایش کردند و رده‌های مختلف مشکلات کشور را علامت گذاری کرده و راه حل خوب توسط تیم کارشناسی ارائه دادند که برخی ادامه راه شهید رئیسی است.

وی گفت: مازندران کم شانس و محروم است و مدیران قوی نداشتیم و مسافرخانه نیست.

لاریجانی اظهار کرد: مازندران دارای نیروهای توانمند علمی و فنی است و یکی از مباحث مهم کشاورزی مازندران است که در امر برنج و گندم تلاش فراوانی توسط شهید رئیسی انجام شد و برنج حیات ماست و خدمت بزرگی بود.

وی افزود: و نباید فرصتی را از دست دهید و باید پیام برسانید و مردم را توجیه کنید که انتخاب مهم برای کشور و منطقه است و کشاورزی حیات ماست و ما لیاقت حیات و بقا داریم.

لاریجانی با بیان اینکه در کشورمان رضاخان با زور چادر از سر زنان‌مامی گرفت و پشت آن انگلیس بود که اسلام را تهدید می‌دانست، یادآور شد: امروز ترویج بی حجابی با قدرت نرم بیشتر در حال انجام است و پول می‌دهند تا بی حجاب باشند و حتی آدم‌کشتند و پشت همه اینها آمریکاست که مکتب امام حسین (ع) را بیشترین تهدید دیدند و تلاش کردند تا اعتقادات مردم را پایین آورند که البته کوتاهی‌هایی وجود دارد.

وی افزود: رهبری بارها در مورد تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی هشدار دادند و کاری نکردند.

جلیلی ادامه دهنده راه شهید رئیسی است

وی افزود: نمی‌گوییم تو سر بی حجاب بزنند، اما باید قانون اجرا شود، هر کشوری برای حجاب حدود دارد و آنچه بر خلاف عفت عمومی باشد، قابل قبول نیست و باید به فرهنگ خود علاقمند باشیم.

وی گفت: قانون حدود برهنگی را اگر قبول ندارید باید کاری کنید که قانونی بیاورید که عوض شود و قانون نباید شکسته شود، هر قانونی پشتوانه اش پلیس است.

وی یادآور شد: ما با استدلال جلیلی را قبول داریم و در این مناظرات در مورد پول نفت زیاد گفته شد مگر جلیلی مسؤول برنامه بودجه است؟ این پول حساب و کتاب دارد و دقیق است و کدام‌محموله نفتی رفته و پول نگرفتیم.

لاریجانی گفت: پاسخ دندان شکن در جمعه داریم و باید پاسخ عظیمی داریم که بلی دنیا را متحیر کنیم و بگوییم‌مردم پای انقلاب خود هستند ...

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha