۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۹:۲۹
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85527661
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیسان آبی جان عابر پیاده را گرفت

۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۹:۲۹
کد خبر: 85527661
نیسان آبی جان عابر پیاده را گرفت

زنجان- ایرنا- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از مرگ عابر پیاده بر اثر شدت جراحات در پی برخورد با یک دستگاه وانت نیسان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدعلی خلجی روز چهارشنبه با اعلام این خبر، اظهار داشت: روز گذشته، وقوع یک فقره تصادف فوتی در جاده حصار شهرستان خدابنده را دریافت کردیم که به سرعت نیروی گشت محور خدابنده – همدان به محل اعزام شد.

وی افزود: با حضور ماموران در صحنه، فوت یک عابر پیاده بر اثر تصادف با یک دستگاه وانت نیسان تائید و به مرکز مخابره شد.

خلجی تصریح کرد: برابر نظر افسر کارشناس و کروکی ترسیمی علت تامه تصادف بی توجهی به جلو راننده نیسان نسبت به عابر پیاده گزارش شده است که در این راستا خودرو توقیف و فرد جان باخته به سردخانه بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: بیشترین آمار تصادفات رانندگان وسایط نقلیه مربوط به بی توجهی به جلو نسبت به دیگر وسایط یا عابرین پیاده است که در این خصوص رانندگان موظفند حین رانندگی از هوشیاری کامل برخوردار باشند.

توقیف ۲۶ تن گندم قاچاق در ایجرود
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از توقیف ۲۶ تن گندم قاچاق در شهرستان ایجرود خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی راد اظهار داشت: طرح عملیاتی مقابله با قاچاق، احتکار و اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران موفق شدند طی عملیاتی ۲۶ تن گندم قاچاق فاقد مجوز در شهرستان ایجرود را از دو دستگاه خودرو سنگین کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش این مقدار کالای قاچاق به مبلغ پنج میلیارد ریال برآورد شد.

وی خاطرنشان کرد: پرونده تعزیراتی در این خصوص برای دو نفر تشکیل و گندم توقیفی جهت تحویل به سیلوی مرکزی شهرستان ایجرود منتقل شد.

دستگیری ۱۷ سارق و کشف ۱۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در پی دستگیری ۱۷ سارق از کشف و استرداد ۱۳ دستگاه وسایط نقلیه مسروقه به مالباختگان خبر داد .

سرهنگ داود مرسلی اظهار داشت: پلیس انتظامی شهرستان زنجان با اجرای طرح یک هفته ای مبارزه با سارقان موفق به شناسایی و دستگیری ۱۷ سارق شد.

وی افزود: با اجرای این طرح ۳۹ فقره انواع اموال سرقتی، ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و هفت دستگاه خودرو مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان تصریح کرد:در صورت مشاهده تردد وسیله های نقلیه مشکوک از قبیل نداشتن پلاک انتظامی و مخدوش بودن پلاک حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل بگیرند و موضوع را اطلاع رسانی کنند.

کشف ۱۲۵ کیلو تریاک از سواری پراید
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف ۱۲۵ کیلو تریاک از یک دستگاه سواری پراید خبر داد.

سرهنگ رحیم رفیعی اظهار داشت: تردد یک دستگاه سواری پراید حامل مواد افیونی در مسیر جنوب به شمالغرب محرز شد و مراتب توقیف این خودرو در دستور کار همکاران قرار گرفت.

وی افزود: با رصد مسیر خودرو، ۲ واحد گشت ویژه عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر به عوارضی زنجان – تبریز اعزام شد و با اشراف پیرامونی، خودرو مذکور را متوقف کردند.

رفیعی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این سواری مقدار ۱۲۵ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک را از صندوق عقب خودرو کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: در این رابطه سواری پراید به پارکینگ منتقل شد و دو نفر متهم با تشکیل پرونده مقدماتی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha