۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85528102
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار طرح آب و فاضلاب در مسکن‌های ملی زنجان اجرا می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: چهار طرح آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در طرح‌های مسکن ملی شهر زنجان اجرا می‌شود.

علی محمد نادرخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی جهت تامین زیرساخت های آبرسانی و جمع آوری بهداشتی فاضلاب اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در مسکن های ملی غرب زنجان (کوی زیتون) به طول ۱۸ کیلومتر و با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۳۰ هزار نفر جمعیت از جمله این طرح هاست.

نادرخانی یادآور شد: احداث خط انتقال فاضلاب شرق زنجان به طول سه کیلومتر و با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال نیز از دیگر طرح‌های شرکت آبفا برای مسکن های ملی در شهر زنجان است.

وی گفت: این طرح مناطق زنگان شهر، فرهنگیان و فازهای هفت و هشت گلشهر و بخش هایی از شهرک پونک را با جمعیتی افزون بر ۴۸ هزار نفر تحت پوشش قرار می دهد.

نادرخانی تصریح کرد: اجرای شبکه توزیع آبرسانی در مسکن های ملی کوی زیتون به طول ۱۸ کیلومتر و با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال نیز اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تامین آب شهرک زنگان شهر ۲ باب مخزن به حجم ۳۰ هزار مترمکعب به همراه خطوط انتقال مربوطه احداث شده که یک باب مخزن تکمیل شده است و یک باب مخزن دیگر در دست اجرا قرار دارد.

هم اکنون یک میلیون و ۱۴۳ هزار نفر در شهرها و روستاهای استان زنجان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha