۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85571690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح آبرسانی به منطقه محروم زنجانرود تکمیل شد

۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴
کد خبر: 85571690
طرح آبرسانی به منطقه محروم زنجانرود تکمیل شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به روستاهای حماملو بالا و پائین در منطقه محروم بخش زنجانرود تکمیل شد و اهالی این روستاها از نعمت آب سالم و پایدار برخودار شدند.

علی محمد نادرخانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با مشارکت اهالی، خیرین آبرسان و شرکت آب و فاضلاب پس از چهار سال رکود اجرایی و با کمترین هزینه تکمیل شد.

وی اضافه کرد: احداث لوله های مورد نیاز برای احداث ۲.۶ کیلومتر خط انتقال این طرح توسط بنیاد خیریه "حاج اکبر ابراهیمی" خریداری و عملیات اجرایی آن توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان انجام شد.

نادرخانی یادآور شد: عملیات اجرایی این طرح که از چهار سال پیش به دلیل کمبود اعتبار ناتمام مانده بود با تدبیر شرکت آب و فاضلاب، مشارکت مردمی و مساعدت خیرین آبرسان تکمیل شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان ادامه داد: اجرای عملیات ترمیم مخزن ۵۰ متر مکعبی روستا و حصارکشی دور این مخزن نیز از دیگر بخش های طرح آبرسانی به حماملو بود که با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال و از محل منابع استانی و روستاهای فاقد دهیاری تامین شد.

به گفته نادرخانی، عملیات بهسازی اتاق فرمان، تعویض شیرآلات و آب بندی مخزن نیز از دیگر بخش های این طرح آبرسانی است که در دست اجرا قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha