امام جمعه بیرجند: ۱۵ تیر روز تعیین سرنوشت است

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیامی از آحاد مردم برای شرکت در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت و اظهار کرد: ۱۵ تیر روز تعیین سرنوشت است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی که روز چهارشنبه منتشر شد، آمده است: فرصت بی‌بدیل ۱۵ تیر روز تعیین سرنوشت کشور در انتخاب رئیس جمهور در پیش است.

وی ادامه داد: حضور جمعی و بصیرت دینی مردم با فرهنگ خراسان جنوبی بر تارک ایران عزیز می‌درخشد؛ این بار نیز چنین خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در بصیرت شما مردم عزیز همین بس که مرحوم شهید آیت الله رئیسی را پیش از همه‌ مردم ایران کشف کردید و اکنون که بعد از ۴۰ روز از آن تشییع و بدرقه با آن شهید سفر کرده می‌گذرد، می‌خواهید جایگزینی در طراز آن خدمتگزار خستگی ناپذیر انتخاب کنید، بر معیار ایمان و تعهد انقلاب و مقاومت در مقابل دشمنان اسلام و سازش ناپذیری در مقابل نفاق؛ حسن انتخاب شما روح رئیسی را که شاهد این میدان است شاد فرماید.

انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رییس جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ با حضور چهار نامزد در سراسر کشور برگزار شد اما هیچ یک از نامزدها موفق به کسب اکثریت مطلق آرا نشدند.

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رای و سعید جلیلی با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رای به دور دوم انتخابات راه یافتند که روز جمعه ۱۵ تیر ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان خراسان جنوبی در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت ۶۴.١۵ درصد رتبه اول را در کشور از آن خود کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha