مشارکت در انتخابات راه برون‌رفت از مشکلات است

تهران- ایرنا- مدیرکل اوقافی و اجارات سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مشارکت هر چه بیشتر در انتخابات ریاست جمهوری راه برون‌رفت از مشکلات خواهد شد.

فرهاد احدپناه در گفتوگو خبرنگار حج و اوقاف ایرنا با بیان اینکه کشور برای برون‌رفت از مشکلات نیاز به مشارکت مردم دارد، گفت: هرچه مردم بیشتر در انتخابات شرکت کنند بعد از انتخابات نیز مطالبه‌گری بجا خواهد بود و می‌تواند از گروه های سیاسی و مدیران ارشد کشور خواسته های خود را مطالبه کنند.

وی با تاکید بر مشارکت فعالانه مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از مصادیق و نمادهای دموکراسی در کشور ایران انتخابات است، ما قائل به این هستیم که مردم با شرکت در انتخابات می‌توانند سرنوشت خود را تعیین کنند و برای توفیق در جوانب و کارکردهای مختلف در آینده، ضمانت داشته باشند.

وی اظهار داشت: یکی از مصادیق حضور و مشارکت مردم در انقلاب اسلامی، انتخابات است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به عناوین مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حساسیت این دوره از انتخابات متفاوت و بیشتر از دوره‌های دیگر است، اظهار داشت: امید است با اتفاقاتی که افتاده و ملاحظاتی که مردم داشتند و نوع برنامه هایی که نامزدها ارائه کردند بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

احدپناه در رابطه با اهمیت مشارکت مردم در انتخابات عنوان کرد: مشخص است هرچه مردم بیشتر در انتخابات شرکت کنند بعد از انتخابات نیز مطالبه‌گری بجا خواهد بود و می‌توانند از گروه‌های سیاسی و مدیران ارشد کشور خواسته‌های خود را مطالبه کنند و اگر هرچه این مشارکت کم باشد پاسخگویی مدیران ارشد ضعیف خواهد بود.

وی گفت: درواقع می‌توانیم نتیجه بگیریم که هرچه مشارکت حداکثری در انتخابات وجود داشته باشد می تواند توفیقات و آرمان‌ها و اهداف پیش‌بینی شده را تضمین کند.

مشارکت در انتخابات راه برون‌رفت از مشکلات است

مدیرکل اوقافی و اجارات سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: در رابطه با انتخاب اصلح همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی ۱۴ خرداد و سخنرانی های بعدی تاکید داشتند، التزام و اعتقاد به مبانی اصلی انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است و مردم هم نسبت به مبانی انقلاب و آرمانهای شهدا آگاهی دارند و با برنامه های هریک از نامزدهای انتخاباتی هم آشنا شده اند.

وی گفت: اعتقاد من بر این است که نباید تک بعدی فکر کنیم باید همه جوانب را در نظر بگیریم، اگر قرار است توفیقی حاصل شود باید در تمام عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و غیره کار را دنبال کنیم و هریک از نامزدها اگر بخواهند به هدف نهایی دست پیدا کنند باید در تمام عرصه‌ها برنامه ریزی کرده باشند.

احد پناه تاکید کرد: امیدوار هستیم مردم مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند زیرا کشور برای برون رفت از مشکلات نیاز به مشارکت مردم دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha