۷ اسفند ۱۳۹۰، ۹:۲۲
کد خبر: 80006260
T T
۰ نفر

بندرعباس- استاندار هرمزگان گفت:هيچ كانديدايي حق استفاده از ابزار تهديد و تطميع براي گرفتن راي مردم را ندارد و چنانچه مواردي از تحميل يك نامزد خاص به مردم مشاهده شود با برخورد قاطع مواجه خواهد شد.

به گزارش ایرنا ،ابراهیم عزیزی شنبه شب در جمع مدیران اجرایی استان افزود:همه كسانی كه به تایید شورای نگهبان رسیده اند عزیز و محترم هستند و مردم در پرتو نظام اسلامی در انتخاب هریك از آنان كاملا آزادند.

وی با تقبیح دادن وعده های بی مورد از سوی كاندیداها اظهار داشت:رهبر فرزانه انقلاب معیارهای انتخاب اصلح را كاملا تبیین كرده و قطعا مردم با همین معیارها در صحنه انتخابات حاضر خواهند شد.

نماینده عالی دولت در هرمزگان همچنین خطاب به متولیان انتخابات یادآورشد: كاندیداها در تبلیغات قانونی برای اثبات شایستگی خود آزادند ولی سیاه نمایی و نفی خدمات دولت جایز نبوده و اجازه چنین كاری داده نمی شود.

استاندار هرمزگان با تاكید مجدد بر ممنوعیت هرگونه استفاده از امكانات دولتی له یا علیه كاندیداها خاطرنشان كرد:با مصادیق چنین امری در هرشكل و اندازه ای كه باشد برخورد می شود و هیچ بهانه ای برای توجیه آن پذیرفته نیست.

وی اضافه كرد:البته مدیران دستگاههای اجرایی باید از همه ظرفیت ها از جمله نمازهای جماعت ادارات برای تشویق مردم به مشاركت هرچه بیشتر استفاده كنند.ك/2

7192/667