آماده‌باش شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری برای تامین برق پایدار روز انتخابات

شهرکرد-ایرنا- معاون بهره‌برداری شرکت نیروی برق چهارمحال و بختیاری از آماده‌باش ۱۰۰ گروه عملیاتی و نظارتی با مجموع ۲۹۳ نفر برای تامین برق پایدار شعب اخذ رای در روز انتخابات رییس جمهوری خبر داد.

به گزارش ایرنا از شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، فریبرز مرادیان روز چهارشنبه در این خصوص افزود: برای پایداری شبکه برق و جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی احتمالی در شعب اخذ رای و مراکز حساس مربوط به انتخابات رییس‌جمهوری، ۱۰۰ گروه( اکیپ) عملیاتی و نظارتی در روز برگزاری انتخابات، به میزان ۲۹۳ نفر و ۱۴۱ دستگاه خودروی سبک و سنگین (عملیاتی – پشتیبانی) به صورت ۲۴ ساعته باحضور در امور های برق سطح استان در حالت آماده‌باش هستند.

وی خاطرنشان کرد: طی فرایند آماده‌باش، همه معاونین و مدیران شرکت برق به نمایندگی از سوی مدیرعامل شرکت در تمام شهرستان‌ها به صورت آماده‌باش حضور خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رأی و سعید جلیلی با ۹ میلیون ۴۷۳ هزار ۲۹۸ رأی به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری راه یافتند.

با توجه به اینکه هیچ یک از نامزدها در مرحله اول موفق به کسب اکثریت مطلق آرا نشدند، انتخابات به دور دوم رفت.

بر اساس ماده ۶۷ قانون انتخابات ریاست جمهوری، فعالیت انتخاباتی در مرحله دوم از زمان اعلام رسمی نتایج قطعی آراء مرحله اول شروع و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز اخذ رأی مرحله دوم ادامه خواهد یافت.

مرحله دوم انتخابات روز جمعه ۱۵ تیر برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha