۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۰:۱۱
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85528543
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مردم دزفول: انتخاب جلیلی رای به اقتدار ایران است

دزفول – ایرنا – نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سعید جلیلی را کاندیدای اصلح می دانم گفت: انتخاب و رای به سعید جلیلی رای به اقتدار جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، عباس پاپی زاده چهارشنبه شب در اجتماع هواداران سعید جلیلی در مصلی امام علی (ع) دزفول با بیان اینکه رای بنده آقای جلیلی است افزود: دولت جلیلی ادامه دهنده راه شهید رییسی است.

وی افزود: شهید رییسی با وجود تلاش شبانه روزی برای خدمت به مردم، مورد ظلم رسانه ها قرار گرفت و دستاوردهای دولت سیزدهم انکار شد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد قوی اقتصادی شهید رییسی موجب اعتراف و اذعان کارشناسان اصلاح طلب است گفت: رویکرد اخلاق مدار جلیلی یکی از ویژگی ها ممتاز این کاندیدای ریاست جمهوری است.

وی با بیان اینکه برخی کاندیداها از اقوام به عنوان ابزاری برای رای آوری استفاده می کنند، گفت: سعید جلیلی با وجود اینکه مادرش از قوم عزیز ترک است برای رای آوری حاضر نشد از این موضوع سوء استفاده تبلیغاتی کند.

انتخاب جلیلی رای به اقتدار ایران است

پاپی زاده ادامه داد: طرح تحول سلامت که سال ۹۱ در دستور کار مجلس قرار گرفت و می توانست موجب کاهش چشمگیر هزینه های درمانی مردم شود با سخنرانی و مخالفت نماینده وقت مجلس که امروز کاندیدای ریاست جمهوری است، از دستور کار مجلس خارج شد که با پیگیری دوباره تعدادی از نمایندگان بار دوم این طرح در مجلس طرح و با وجود مخالفت دوباره این کاندیدای ریاست جمهوری، این بار به تصویب رسید.

وی مشارکت حداکثری در انتخابات را موجب اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: همه در جهت اقتدار هر چه بیشتر نظام اسلامی روز جمعه پای صندوق های رای حاضر و به سعید جلیلی رای دهند.

به گزارش ایرنا، انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت الله رییسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رییس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار و سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم راه یافتند.

دور دوم این انتخابات روز جمعه پانزدهم تیرماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha